Skip to main content

Vrijwel dagelijks krijgen we (verschillende) foutcodes op tv. Ook internet ligt er regelmatig uit. Na reset van tv ontvanger en modem werkt het weer even. Vanavond helaas al drie keer moeten herstarten. Heel vervelend tv kijken.. de frequentie lijkt ook toe te nemen. We hebben al ca 15 jaar abonnement, eerst bij Telfort, nu dus kpn. Al die tijd hebben we hetzelfde modem in gebruik. 

 

 

  • Is dat het v8 modem? 
  • Is daar verder nog iets op aangesloten?  Versterkers bijv.
  • Is de KPN aansluiting al eens vernieuwd/nagekeken?
  • Is de tv ontvanger aangesloten met een vaste kabel of draadloze stekkers? (DVS)
  • Wat gebeurt er op het modem met de lampjes als de storing zich voordoet

 

Heeft je Internet nog de snelheid die het zou moeten hebben? (bekabeld)

Evt hier te checken wat je zou moeten kunnen halen: https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/

 


We hebben inderdaad het Experia v8 modem. Er is verder niets op aangesloten. Zolang we hier wonen is het al hetzelfde. Vaste kabel naar tv ontvanger en tv ontvanger met vaste kabel naar tv. (1 televisie) een aantal jaar geleden alleen een nieuw tv ontvanger gekregen omdat die niets meer deed.

Heb eigenlijk niet specifiek op gelet of er verandering is in de lampjes, het is in ieder geval niet zo dat ze uit zijn. 

Internet is niet traag, verbinding valt alleen weg. 

De aansluiting is nooit vernieuwd of nagekeken


Wellicht kan een moderator je lijn even doormeten op verbrekingen en kwaliteit. 

 


En hoe regel ik dat? Met KPN bellen?


En hoe regel ik dat? Met KPN bellen?

 

Moderators zijn op dit forum actief. Ze reageren niet ala minuut maar als ze er aan toe zijn.

Bellen is natuurlijk ook goed. Krijg je direct antwoord. 


Forum profiel invullen zodat de moderator weet wie ze voor hun hebben en dan afwachten tot er 1 reageerd.


Hoi @Zaz, welkom op het forum. Met verschillende foutcodes is het niet lekker kijken natuurlijk! De ontvanger is met een kabel aangesloten begrijp ik, ik ben nog wel benieuwd welke foutcodes je precies krijgt. Die kunnen ons een hint geven welke kant we op moeten denken. Daarnaast kan je ook je forumprofiel volledig invullen zodat ik de verbinding voor je kan nakijken. Telefonisch (0800-0402) is daar ook een mogelijkheid voor.Â