Skip to main content

Kan ik alleen maar vragen stellen die jullie uitkomen?

Ik kan maar heel slecht terecht met het probleem waar ik mee geconfronteerd wordt.

Wij hebben KPN+. Juist op het moment dat ik wil kijken naar de finale vrouwenvoetbal geeft het kastje nadat ik de zender gekozen heb ( dat is wel zichtbaar) niets meer, behalve een foutmelding.

Ik krijg niemand te pakken en heb uiteindelijk de wedstrijd moeten kijken op mijn tablet.

Dat werkt zonder mankeren.

Twee weken later hetzelfde probleem. Uiteindelijk krijg ik een mevrouw aan de telefoon, die me conform de website verwijst naar allerhande tests en mogelijke oplossingen, die ik overigens allemaal al eerder had beproefd.

Na enige discussie was zij ervan overtuigd dat de kabel niet in orde was. Mijn opmerking dat het kastje defect is werd ter zijde geschoven.

We kregen een nieuwe kabel en deze week opnieuw geen werkend kastje.

Na twee maal opnieuw opstarten lukte het wel. Maar nu blijkt dus dat KPN+ doodgewoon niet betrouwbaar is. Verder kan ik mijn klacht bij KPN dus gewoon niet kwijt.

 

Een en ander leidt er wel weer toe dat ik na afloop van onze afgesproken termijn terug zal gaan naar Ziggo, want daar werd ik wel adequaat geholpen.

 

Met vriendelijke groet

Carel Visser

Hoi @Carel Visser  . Welkom op het forum.

Erg jammer dat TV+ niet goed werkt. Je mag van TV+ een stabiele kijkervaring verwachten.

Momenteel zien we wel veel geluid issues. Daar wordt hard aan gewerkt. 

Het is belangrijk dat TV+ correct is aangesloten. Als je dat via een kabel doet, liefst rechtstreeks naar de KPN router. 

Bij draadloos is het uiteraard heel belangrijk om een goede, snelle wifi verbinding te hebben.   


Kan ik alleen maar vragen stellen die jullie uitkomen.

 

@Carel Visser 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar. 😉