Skip to main content

Op vakantie in hotel. Nergens zo goed internet als in deze kamer (nadert 100 mbps, blijkt uit test). Vallen ineens alle zenders uit. Telkens de volgende melding:

“Aan bepaalde restricties wordt niet voldaan. Dit kan komen door het gebruik van een extra beeldscherm. Verlaag de resolutie in de player opties of ontkoppel het externe beeldscherm en probeer opnieuw. (3016)”

Via apparaatbeheer gekeken of ik teveel apparaten heb aangemeld. Niet het geval (4x), maar voor de zekerheid uit pure ellende uiteindelijk maar alles afgemeld en alleen op MacBook doorgegaan. Geen effect...

Zag dat er eerder al topics over gestart waren, maar begreep dat het toen is opgelost. Wat kan ik doen? Net overgestapt op KPN en KPN app is een van de redenen dat ik abonnementsgeld betaal. Nu kan ik nergens mobiel tv kijken.

@PeterG wellicht weet jij hier iets op. Ik za namelijk in eerdere topics bij zelfde foutcode dat jij het een en ander over vertellen ;)


Vooralsnog probleem opgelost uit zichzelf. Niets gedaan. Dag later draaide alles weer. Weet niet hoe het kan. 


Reageer