Skip to main content

Ik heb nu sinds ik TV+ heb al een paar keer gehad dat het startscherm niet verschijnt vanuit de radio stand. Ik moet dan de Box spanningsloos maken en daarna heb ik het startscherm weer. Wat gaat er niet goed?

Hoi @MoggeLoek, hoe bedoel je dat precies? 

Dat als je radio luistert en je klikt op de het zilveren huisje op de afstandsbediening. Dan blijft die op radio?

Als je dan van kanaal wisselt of iets en je probeert het nog een keer ook? Of loopt de ontvanger gewoon vast op de radiozender?

Gebeurt dit nog steeds na een reset van de ontvanger?


Als de radio speelt en ik klik op de Home toets ( zilveren huisje ) dan krijg ik een compleet zwart beeld. De radio speelt door. Ik kan wel van zender wisselen maar het beeld blijft zwart. Als ik de voeding naar de Box onderbreek en de Box start daarna weer op dan heb ik de home page weer. 

 


Dat hoort niet. 

Doe eens een herstart via

Tandwiel 

Ok knop

Onderaan 'herstart'.


Dat hoort inderdaad niet. Benieuwd of het na herstart/reset nog voordoet. 


 Die herstart had ik al een keer uitgevoerd. Maar dat maakt geen verschil. Wel heb ik op het forum gelezen dat de instelling van de Box, energie besparing, op Eco of op Snelle Start gezet kan worden. Nu blijkt dat het bovenstaande probleem zich alleen voordoet als de Snelle Start wordt ingesteld. Ik heb de instelling op Eco gezet een dag of twee geleden en tot nu toe heb ik geen zwart beeld meer als ik vanuit de Radio op de Home toets druk.


Fijn dat het nu opgelost is met de eco stand. 

Sinds gisteren is er een nieuwe update. Komt het nu nog weer voor met snelle start? 

Ik neem in ieder geval de feedback mee. Bedankt. 


Ik ga eerst de update erop zetten en daarna testen.Geef het resultaat wel door. 


Graag, ik ben erg benieuwd. 


Nog geen update gezien. Ben nu 4 dagen niet thuis. Word vervolgd.


@ MoggeLoek

Zie

tandwiel - ok knop - informatie

KPN TV+ firmware 0.19.4

KPN TV+ App 1.103.`1


De update staat erop. Sinds een paar dagen staat de Box weer op SnelStart. De Home toets werkt nu goed. Probleem is denk ik opgelost.


Kijk, dat is top! :)