Skip to main content
Beantwoord

Tv geeft melding No signal

• August 10, 2020
  • 11 reacties
  • 3493 keer bekeken

tv geeft no signal aan sinds gisteren.

Krijg het niet verholpen.

Alle stekkers diverse keren eruit gehad....werkt niet.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @Heidi73, welkom op ons forum. Wat vervelend dat je door deze melding geen tv meer kunt kijken. De melding “No signal” kan worden veroorzaakt doordat de tv op een verkeerd invoerkanaal staat ingesteld. Je kunt het invoerkanaal van de tv wijzigen door op de afstandsbediening van de tv-ontvanger te drukken op de toets onder de 7 (een vierkantje met een pijltje er in). Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • August 19, 2020

Hi @Heidi73, welkom op ons forum. Wat vervelend dat je door deze melding geen tv meer kunt kijken. De melding “No signal” kan worden veroorzaakt doordat de tv op een verkeerd invoerkanaal staat ingesteld. Je kunt het invoerkanaal van de tv wijzigen door op de afstandsbediening van de tv-ontvanger te drukken op de toets onder de 7 (een vierkantje met een pijltje er in). Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • August 24, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

• Nieuwkomer
  • November 20, 2020

Hoi,

ik ervaar dezelfde storing/melding. en de oplossing die aangedragen wordt helpt niet. Ook al alles trekkers en adapters etc opnieuw uit en aan en experiment box opnieuw opgestart, zonder succes. Help!
groet,

Ha,  is inmiddels gelukt, via verstopte knoppen op de tv op HDMI kunnen zetten.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 22, 2020

Ha,  is inmiddels gelukt, via verstopte knoppen op de tv op HDMI kunnen zetten.

Heel goed dat je het zelf al gevonden hebt :grinning::muscle_tone2:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 11, 2021

Ik zie reactie nu pas........:joy:

• December 11, 2021

Ik zie reactie nu pas........:joy:

Beter laat dan nooit:rofl:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 11, 2021

Haha zeker.......:joy:

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 11, 2021

Lekker opt tijd @Heidi73 :sweat_smile: Ik hoop dat je probleem met de no signal melding in tussentijd al verdwenen is? :wink:

• Nieuwkomer
  • February 2, 2022

Hi @Heidi73, welkom op ons forum. Wat vervelend dat je door deze melding geen tv meer kunt kijken. De melding “No signal” kan worden veroorzaakt doordat de tv op een verkeerd invoerkanaal staat ingesteld. Je kunt het invoerkanaal van de tv wijzigen door op de afstandsbediening van de tv-ontvanger te drukken op de toets onder de 7 (een vierkantje met een pijltje er in). Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!

Inderdaad,  met afstandsbediening tv opnieuw ivoerkanaal hdmi 1 instellen. Probleem opgelost. 

• Nieuwkomer
  • September 11, 2022

Pas de signal vervolgens vierkant pijltje    Maar dan?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 11, 2022

Euh, staat het er in het Frans, @Porche ?

Al gecheckt of je tv op de verkeerde ingang staat?