Skip to main content

tv geeft no signal aan sinds gisteren.

Krijg het niet verholpen.

Alle stekkers diverse keren eruit gehad....werkt niet.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @Heidi73, welkom op ons forum. Wat vervelend dat je door deze melding geen tv meer kunt kijken. De melding “No signal” kan worden veroorzaakt doordat de tv op een verkeerd invoerkanaal staat ingesteld. Je kunt het invoerkanaal van de tv wijzigen door op de afstandsbediening van de tv-ontvanger te drukken op de toets onder de 7 (een vierkantje met een pijltje er in). Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Hoi,

ik ervaar dezelfde storing/melding. en de oplossing die aangedragen wordt helpt niet. Ook al alles trekkers en adapters etc opnieuw uit en aan en experiment box opnieuw opgestart, zonder succes. Help!
groet,

 

Ha,  is inmiddels gelukt, via verstopte knoppen op de tv op HDMI kunnen zetten.


Ha,  is inmiddels gelukt, via verstopte knoppen op de tv op HDMI kunnen zetten.

Heel goed dat je het zelf al gevonden hebt :grinning::muscle_tone2:


Ik zie reactie nu pas........:joy:


Ik zie reactie nu pas........:joy:

Beter laat dan nooit:rofl:


Haha zeker.......:joy:


Lekker opt tijd @Heidi73 :sweat_smile: Ik hoop dat je probleem met de no signal melding in tussentijd al verdwenen is? :wink:


Hi @Heidi73, welkom op ons forum. Wat vervelend dat je door deze melding geen tv meer kunt kijken. De melding “No signal” kan worden veroorzaakt doordat de tv op een verkeerd invoerkanaal staat ingesteld. Je kunt het invoerkanaal van de tv wijzigen door op de afstandsbediening van de tv-ontvanger te drukken op de toets onder de 7 (een vierkantje met een pijltje er in). Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!

Inderdaad,  met afstandsbediening tv opnieuw ivoerkanaal hdmi 1 instellen. Probleem opgelost. 


Pas de signal vervolgens vierkant pijltje    Maar dan?


Euh, staat het er in het Frans, @Porche ?

Al gecheckt of je tv op de verkeerde ingang staat?