Skip to main content

Sinds een maand Tv+. Sommige dagen zonder seconden zwart beeld, maar overwegend veel hikups. Heb drie kastjes, maar uitwisselen helpt helemaal niks. De problemen zijn meestal in de ochtend. Alle instellingen al geprobeerd, maar niets helpt. Zelfs de grafische interface gaat dan op zwart een seconde of wat en daarna weer terug beeld. Dit is erg lastig televisie kijken. Heb een V12 modem. Alles al een paar keer opnieuw opgestart, maar geen verbetering. Jammer genoeg de oude kastjes terug gestuurd. Verbinding is 200 mbps en dit wordt ook met gemak gehaald met speedtest. Het lijkt erop dat Kpn nog een hoop testwerk en aanpassingen moet doen om dit op te lossen. 

Ook positieve punten:

Google Nest stereo speakers werken perfect via bluetooth.

Apps zijn makkelijker benaderbaar en op te starten dan op de Samsung televisie.

 

Nog wat verbeterpunten (wordt aan gewerkt zag ik):

Favorieten in bovenbalk en in de gids

Sneller schakelen als zender wordt gewisseld

Uitleg bij de opties in het instellingen menu

Sneller schakelen als zender wordt gewisseld

Sneller dan nu kan volgens mij niet @BertH. . Als ik P+ of P- gebruik is de volgende zender er in minder dan een halve seconde. Ik heb nog nooit zo'n snelle gehad. Ook niet in de jaren bij Ziggo (van 2004 tot 2009 daar met een box gekeken. Daarna geen abo meer.)


Hoi @BertH. . Welkom op het forum.

Dat klinkt nog niet als zorgeloos tv kijken. Hoe zijn de tuners aangesloten? Allemaal draadloos? Of bekabeld?  In dat laatste geval, is het dan rechtstreeks op de Box12 of zit er nog een switch tussen? 

Â