Skip to main content

Geen beeld wel geluid.

Ik ben teleurgesteld.

Na overgestapt te zijn van gewoon kpn waarmee heel weinig problemen nu kpn tv+.

’s morgens met aanzetten geen beeld wel geluid.

Dan even de stekker uit de ontvanger en hij doet het weer.

Alles is bekabeld aangesloten.

Geef mij de oplossing.

 

Hallo @Tjenma61 ,

De oplossing is jouw ontvanger omruilen voor een vervangend exemplaar. Bel daarvoor morgen vanaf 8.00 met 0800-0402. 


@Tjenma61 

Welke Experiabox of Box12 heb je? 

Hoe zet je de DIW7022 uit? 


Ik heb de 12

De stekker eruit.


Beste @Tjenma61, wat rot om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Voordat je belt om 'm om te laten ruilen, zou ik toch nog een paar dingen met je door willen nemen. Zo ben ik bijvoorbeeld benieuwd of je al eens een volledige reset hebt gegeven? Verder ben ik ook benieuwd wat voor apparatuur je nog meer hebt aangesloten rondom je tv? En hoe zit je netwerk dan precies in elkaar? Welk apparaat is waarop aangesloten?


Volledige reset gedaan. Zowel ontvanger als modem. Moet nu zeggen hij weigert nu niet altijd. Als ik hem rechtstreeks moet gaan aansluiten moet ik apart een kabel gaan trekken.

Kabel gaat van switch naar Yamaha receiver


Fijn dat het nu niet altijd speelt in ieder geval! Mocht je willen dat wij verder onderzoek doen, dan willen de collega's toch echt weten hoe het zonder de switch ertussen werkt. We blijven daarnaast werken aan updates van de TV+ Box.


Ook rechtstreeks aansluiten blijft hetzelfde, wel geluid geen beeld.

Mijn modem heeft nog geen update gehad.


Ontvanger staat nu op eco. Tot op heden nog geen last weer gehad met opstarten.


Nu ook in de ecostand start de tv op zonder beeld.

Dus stekker eruit en hij start weer opnieuw op en doet dan wel.


Wat jammer om te lezen dat het toch nog niet goed gaat! Als je wilt dat wij met je meekijken, zou ik toch graag willen dat je het een paar dagen rechtstreeks bekabeld probeert. Mocht ik onze technische collega's aan moeten gaan sturen, is dit het eerste wat ze controleren. 


Ik heb een volledige reset gedaan gisteren en hij doet het weer. Ik ga hem vanavond direct bekabelen.


Even een update.

kabel is nu rechtstreeks aangesloten op de ontvanger.

Kijk een opname terug, het volgende probleem.

 Beeld staat stil geluid valt weg.

 


Hmm.. Dat is niet fijn! Ervaar je dit nu bij meerdere opnames? Kan je een voorbeeld geven van welke opname(s) dit laten zien? En hoe zit het met het oorspronkelijke probleem dat als je 'm aanzet dat je dan geen beeld maar wel geluid hebt?