Skip to main content
Beantwoord

TV+: Geen beeld, wel geluid. Na herstart werkt het wel

• May 12, 2023
  • 13 reacties
  • 184 keer bekeken

Geen beeld wel geluid.

Ik ben teleurgesteld.

Na overgestapt te zijn van gewoon kpn waarmee heel weinig problemen nu kpn tv+.

’s morgens met aanzetten geen beeld wel geluid.

Dan even de stekker uit de ontvanger en hij doet het weer.

Alles is bekabeld aangesloten.

Geef mij de oplossing.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Wat jammer om te lezen dat het toch nog niet goed gaat! Als je wilt dat wij met je meekijken, zou ik toch graag willen dat je het een paar dagen rechtstreeks bekabeld probeert. Mocht ik onze technische collega's aan moeten gaan sturen, is dit het eerste wat ze controleren. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 14, 2023

Hallo @Tjenma61 ,

De oplossing is jouw ontvanger omruilen voor een vervangend exemplaar. Bel daarvoor morgen vanaf 8.00 met 0800-0402. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 14, 2023

@Tjenma61 

Welke Experiabox of Box12 heb je? 

Hoe zet je de DIW7022 uit? 

• Auteur
  • Topper
  • May 14, 2023

Ik heb de 12

De stekker eruit.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Tjenma61, wat rot om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Voordat je belt om 'm om te laten ruilen, zou ik toch nog een paar dingen met je door willen nemen. Zo ben ik bijvoorbeeld benieuwd of je al eens een volledige reset hebt gegeven? Verder ben ik ook benieuwd wat voor apparatuur je nog meer hebt aangesloten rondom je tv? En hoe zit je netwerk dan precies in elkaar? Welk apparaat is waarop aangesloten?

• Auteur
  • Topper
  • May 15, 2023

Volledige reset gedaan. Zowel ontvanger als modem. Moet nu zeggen hij weigert nu niet altijd. Als ik hem rechtstreeks moet gaan aansluiten moet ik apart een kabel gaan trekken.

Kabel gaat van switch naar Yamaha receiver

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Fijn dat het nu niet altijd speelt in ieder geval! Mocht je willen dat wij verder onderzoek doen, dan willen de collega's toch echt weten hoe het zonder de switch ertussen werkt. We blijven daarnaast werken aan updates van de TV+ Box.

• Auteur
  • Topper
  • May 15, 2023

Ook rechtstreeks aansluiten blijft hetzelfde, wel geluid geen beeld.

Mijn modem heeft nog geen update gehad.

• Auteur
  • Topper
  • May 18, 2023

Ontvanger staat nu op eco. Tot op heden nog geen last weer gehad met opstarten.

• Auteur
  • Topper
  • June 4, 2023

Nu ook in de ecostand start de tv op zonder beeld.

Dus stekker eruit en hij start weer opnieuw op en doet dan wel.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Wat jammer om te lezen dat het toch nog niet goed gaat! Als je wilt dat wij met je meekijken, zou ik toch graag willen dat je het een paar dagen rechtstreeks bekabeld probeert. Mocht ik onze technische collega's aan moeten gaan sturen, is dit het eerste wat ze controleren. 

• Auteur
  • Topper
  • June 5, 2023

Ik heb een volledige reset gedaan gisteren en hij doet het weer. Ik ga hem vanavond direct bekabelen.

• Auteur
  • Topper
  • June 5, 2023

Even een update.

kabel is nu rechtstreeks aangesloten op de ontvanger.

Kijk een opname terug, het volgende probleem.

Beeld staat stil geluid valt weg.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hmm.. Dat is niet fijn! Ervaar je dit nu bij meerdere opnames? Kan je een voorbeeld geven van welke opname(s) dit laten zien? En hoe zit het met het oorspronkelijke probleem dat als je 'm aanzet dat je dan geen beeld maar wel geluid hebt?