Skip to main content

Na alle opties uitgevoerd te hebben krijg ik nog steeds melding geen verbinding met het netwerk.

in de huiskamer kan ik tv kijken maar geen Netflix meer ontvangen op mijn slaapkamer helemaal geen beeld meer.

frisse start, software gedownload tv opnieuw opstarten  modem uit gehad alle stekkers eruit gehaald opnieuw inloggen met wachtwoord alles zonder resultaat wat nu.Kan iemand mij helpen?

Hoi @Jotter . Welkom op het forum.

Speelt dit probleem nog steeds? Het gaat om itv toch? Is de tuner op de slaapkamer met een kabel verbonden?


Beste Erwin

Ja probleem speelt nog steeds.

Ik heb draadloze verbinding en een verbindingset  in het stopcontact tv heeft het altijd gedaan totdat Telfort KPN werd vanaf dat moment geen beeld meer.

in de huiskamer is er niks aan de hand daar heb ik gewoon tv.

Als het systeem opnieuw opstart gaat het tot 70% en dan krijg ik weer in beeld geen verbinding controleer kabels maar die zitten allemaal goed.

Mederwerker van KPN aan de lijn gehad die kon het niet oplossen er moest een monteur komen afspraak gemaakt maar helaas af moeten zeggen omdat ik Corona heb nu en dus mijn slaapkamer tv nog meer mis.

Dus baal hier wel van zeker omdat ik nooit probleem heb gehad


@Jotter . Wat vervelend om te lezen dat je corona hebt. Ik hoop dat de symptomen meevallen. Beterschap in ieder geval.

We kunnen vrij gemakkelijk uitsluiten of het iets met die draadloze verbindingsets te maken heeft. Wat gebeurt er als je de tuner van boven beneden aansluit? Als die het dan wel doet zit er ergens iets niet lekker met die DVS. 

Voor de duidelijkheid: Er is technisch niets veranderd aan jouw lijn na de overstap naar KPN. Dus dat kan het niet geweest zijn.

Ik kan je ook een lange netwerkkabel toesturen als je dat wat lijkt? Die is 10 meter lang. Je zou kunnen proberen om die dan naar boven te leggen. 

Voor tips over de draadloze verbindingset verwijs ik je naar deze pagina: https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset/draadloze-verbindingsset-1200.htm


Hallo Erwin 

Bedankt voor je reactie 

Ik hoef er niet mee naar boven en heb er zelf al aan gedacht om het modem of tuner weet niet hoe dat kastje heet van de huiskamer te proberen op de slaapkamer maar ben nu eigenlijk bang dat die het daarna ook niet meer doet.
Ik denk zelf dat het daar aan ligt omdat alles verder goed aangesloten is en dus de fout in het modem kan zitten.


Erwin ben ik nog even of het ligt aan de HDMI kabel dat kan ook nog


Ik zou zelf gokken op die draadloze verbindingset. Maar wellicht heb je nog een andere HDMI kabel in huis? Altijd het proberen waard. 

Als je tijdelijk een lange kabel trekt, kun je ook uitsluiten of het die DVS is.


Ik zal de kabel gaan proberen


Hoi Erwin

Gelukt met nieuwe hdmi kabel bedankt voor je reacties

Groetjes Joce


Gelukkig maar, @Jotter . Mocht er ooit iets anders zijn, weet je mij te vinden!