Skip to main content

tvgids babestv op interactieve tv loopt al tijden niet synchroon, wat er afspeelt staat 3 programma's terug in de gids.

 

Goedemorgen @Makkapower,

Ik heb de programmering van nu even gecontroleerd, maar het lijkt in lijn te zijn met wat er uitgezonden wordt. Als je recente voorbeelden hebt, dan kan ik wat gerichter zoeken, maar voor nu lijkt het in orde. Of speelt het wellicht alleen tijdens een bepaald tijdsblok?


Het speelt al enkele weken en continu. Nu is zojuist net een nieuwe aflevering begonnen en deze aflevering staat 3 afleveringen ervoor in de gids. Het gaat om kanaal 654.

Als de aflevering afgelopen is staat de balk hoever de programma is op de helft ook en niet aan het einde.

M.v.g.

Marc


Goedemorgen @Makkapower,

Ik heb nu inderdaad gezien dat de EPG niet overeenkomt met wat er daadwerkelijk wordt uitgezonden. Ik heb de EPG leverancier op de hoogte gesteld. Zodra er een update is zal deze live komen. Dank voor het melden.


Update: Er ging iets mis in de vertaling van de tijdzones. Hierdoor ontstaat er een uur verschil in de EPG vs uitzending. Voor nu nog even rekening mee houden, maar vanaf vanavond staat het weer goed.


Helemaal goed, ga morgen met plezier het even checken:)