Skip to main content

Op dit moment klopt het niet en eigenlijk al sinds dit weekend. Modern family volgens de gids maar Young Sheldon op tv.

 

 

Klopt inderdaad geen bal van.

Er staat in de gids Family Guy, How i met your mother en Last man standing.

Maar tijdens die blokken was er al anderhalve aflevering van Raising Hope.

(deze reactie geplaatst om 15:19)


Ook sommige programma's op MTV kloppen niet. Al een paar keer Ridiculousness maar de helft opgenomen.


Hi, ik heb dit gelijk doorgezet naar de itv afdeling. :relaxed:


Klopt nog steeds geen hout van, opnieuw opstarten heeft ook geen enkele zin.

Denk je last man standing op te hebben genomen is het friends.


Zelfde hier, laatste 5 dagen klopt er geen hout van bij Comedy central.


Dank jullie wel voor alle berichten. Dit hebben wij inmiddels uitgezet bij de zendereigenaar van Comedy Central en wachten op een oplossing. Wij zijn namelijk afhankelijk van de gegevens van de gids die zij doorgeven, wij kunnen dit niet aanpassen. 

Nog even geduld dus. 


Klopt nog steeds geen drol van. Vond Comedy Central altijd een leuke zender, maar ze gooien zichzelf in de zee op deze manier..


Hi Sander, is dit nog steeds het geval bij jou? Ik heb het hier zojuist geprobeerd en bij mij klopt het wel.


En nog steeds niet.... vreselijk dit. Opnames kloppen zo voor geen meter op Comedy Central en zo mis ik afleveringen. Wordt echt tijd dat hier iets aan gedaan wordt want dit is vreselijk irritant. :angry:


Nee hoor, Comedy Central klopt nog steeds niet. Bij opnames van bv Last Man Standing begint de opnames vlg de gids maar moet soms 30-40 min doorspoelen en dan staat het einde er niet op. Echt vreselijk irritant. Niet alleen bij opnames, ook bij terugkijken. Zit ik een hele aflevering van South Park te kijken omdat je niet kunt spullen en uiteindelijk geen Last Man Standing. Doe hier a.u.b. iets aan!

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Alex geniet van vrije dagen, dus vandaar een reactie van mij!

Ik snap heel goed dat dit heel irritant is @Pascal-roots … Kun je ons helpen aan de volgende informatie:

  • Wat staat er in de TV gids? (naam van het programma, dag en tijdstip)

  • Wat wordt er uitgezonden/ opgenomen (naam van het programma, dag en tijdstip)

Lees het graag! Met deze informatie kunnen we het checken (en hopelijk zsm oplossen) met onze leverancier!


Hoi, 

Het is voornamelijk dat het naar achteren verschuift qua tijdstip. Ofwel te laat. 

Dus bij opnames van bijv. Last Man Standing op Comedy Central, dan begint hij iets eerder met opnemen vlg de tv gids tijd. Maar vaak staat het uiteindelijke programma er niet op... dan moet ik 40 min doorspoelen en kan ik 15 min kijken. Niet altijd maar te vaak helaas....  ik heb die opnames gewist, dus kan het tijdstip en datum niet melden. 


Oké, jammer! Hou het voor komende opnames in de gaten en als je de benodigde informatie alsnog kunt doorgeven?

We hebben sowieso intern contact opgenomen, omdat het Terugkijken via Comedy Central op dit moment niet goed gaat:

Ik heb het vermoeden dat het één en ander samenhangt, dus we wachten een terugkoppeling af!