Skip to main content

Hoi, ik heb een Lg tv gekocht en deze ben ik in aan het stellen.

de zenders doen het maar als ik op de afstandsbediening op “tvgids” druk, staat er dat hij de kanalenlijst moet laden en hiervoor zou hij aangesloten moeten zijn op de kabel staat er en die heb ik geen getrokken.

weet iemand hoe dit op een andere manier moet lukken?

Alvast bedankt

Hoi @Colinvs, je moet de bron op de tv, op de hdmi poort zetten waarop de kpn ontvanger is aangesloten.

Bijvoorbeeld hdmi 1. 

Het koppelen van de kpn afstandsbediening moet je ook doen voor een goede werking. 


Hoi @Colinvs, je moet de bron op de tv, op de hdmi poort zetten waarop de kpn ontvanger is aangesloten.

Bijvoorbeeld hdmi 1. 

Het koppelen van de kpn afstandsbediening moet je ook doen voor een goede werking. 

Bedankt voor je reactie,

had hem al op de juiste HDMI poort staan,  heb gewoon zenders en kan dus ook al tv kijken maar als ik de tv gids wil bekijken staat er dus dat ik de kanalenlijst moet laden en dat gaat alleen met een kabel / antenne of satelliet staat er


Gebruik je wel de witte afstandsbediening van kpn? 

Welke tv-ontvanger heb je?


Gebruik je wel de witte afstandsbediening van kpn? 

Welke tv-ontvanger heb je?

Nee heb de afstandsbediening van de tv ingesteld op het ontvang kastje van kpn.

Op de ontvanger staat als merk Arris, is een klein apparaatje wat we meegeleverd hebben gekregen van KPN


@Colinvs En heb je de kpn-tv-ontvanger wel aangesloten op je tv? En heb je de kpn-tv-ontvanger wel aangesloten op de kpn-experiabox?
Want een vraag over de kanalenlijst lijkt me meer van het tv-toestel komen dan van de kpn-tv-ontvanger.


Gebruik je wel de witte afstandsbediening van kpn? 

Welke tv-ontvanger heb je?

Nee heb de afstandsbediening van de tv ingesteld op het ontvang kastje van kpn.

Op de ontvanger staat als merk Arris, is een klein apparaatje wat we meegeleverd hebben gekregen van KPN


Een andere afstandsbediening dan bijvoorbeeld een Logitech Harmony waar je alles mee kan bedienen gaat niet lukken. 

Je  zult toch de ab van kpn moeten koppelen


Anneke-Anna heeft gelijk. Je moet om de tv-gids op te roepen de kpn-afstandsbediening gebruiken. Als je voor die actie een andere afstandsbediening gebruikt, roep je waarschijnlijk de tv-gids van de tv op. En als die geen andere input heeft, krijg je die melding.

Volgens mij moet de kpn-afstandsbediening het meteen doen voor het bedienen van de kpn-ontvanger. Alleen als je daarmee bijv het geluid v.d. tv wilt bedienen dan moet je 'm eerst koppelen aan de tv.


Jullie hebben inderdaad gelijk!

met de witte afstandsbediening doet hij het wel.

bedankt voor de hulp!

 


Jullie hebben inderdaad gelijk!

met de witte afstandsbediening doet hij het wel.

bedankt voor de hulp!

 

Fijn dat het is gelukt! 👍