Skip to main content

De tv gids is veranderd. En niet alleen is het een amper nog te lezen (zeer kleine letters raar lettertype)

 Je kunt ook niet meer onder in beeld zien wanneer het volgende programma begint. ( je ziet nu heel irritant de playbar van het huidige programma )

Mijn alles in 1 harmony afstandsbediening begrijpt de instellingen niet meer.

Je ziet ook (heel irritant!) een volledig scherm als je iets wilt opnemen.

En de tvgids is vooral erg storend klein en een bizar grote beelding van het programma wat je selecteert is rechtboven in beeld. 

Ofwel. Het werkt voor geen meter!

Onze vraag hoe gaan we terug naar de oude versie? 

Deze werkt totaal niet en is ongewenst en ongevraagd verschenen.

 

bvd.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @rinoa,
Op zich zal de harmony geen problemen moeten hebben met de nieuwe software. Mijne werkt gewoon prima en dan zal het echt aan de instellingen liggen die je in de MyHarmony software ingevoerd hebt. 
KPN geeft hier ook geen ondersteuning voor overigens. 

Het volgende programma kun je gewoon zien helemaal rechts in de mini gids. De klok in het midden telt de tijd af die het huidige programma nog duurt. Voldoende om te weten wanneer het volgende programma begint lijkt mij. 

Teruggaan naar de oude omgeving gaat niet meer. Dit omdat de nieuwe software draait op een nieuw platform. 


Je zou toch wel het programma aan kunnen passen? Ik vind de letters ook erg klein en het bovenste gedeelte erg groot.


Het menu is ook erg onduidelijk met dat groene streepje, de vlakken groen is duidelijker


Je zou toch wel het programma aan kunnen passen? Ik vind de letters ook erg klein en het bovenste gedeelte erg groot.

Dit is inderdaad bekend en hier wordt nog naar gekeken. Een precieze oplossing is er nog niet. Dat opnemen herken ik niet. Ik druk altijd op REC als ik het programma in de gids gevonden heb. Ik denk namelijk dat je het tussen scherm bedoeld als je op OK drukt en daarna opnemen. De tip is dat als je iets wilt opnemen je direct op REC knop drukt. 😉


Ik vraag me af hoe de deelnemers aan de pilot voor de nieuwe TV-gids zijn geselecteerd en wie dit dan wel mogen zijn? 

Ik vind de nieuwe gids totaal niet gebruiksvriendelijk in vergelijking met de oude. Het begint al met de slechte leesbaarheid, niet alleen lettergrootte maar ook het contrast met de achtergrond. 

In de wetenschap dat een zeer klein deel van de abonnees op dit forum een respons geeft (en die voor 99% negatief is) verwacht ik dat KPN beseft dat deze verandering geen verbetering is en dat er binnen redelijke termijn de gedane opmerkingen worden gehonoreerd!

Dus graag de oude TV-gids terug en wel zo snel mogelijk. Wat jullie nu gemaakt hebben is hééél slecht. Ik zou me hiervoor diep schamen!