Skip to main content

De getoonde programma's in de  gids op net 5 kloppen niet met de programmering in de gids. Op dit moment word ( ook gisteren ) wordt er iets anders uitgezonden. 

@Pattt

Op dit moment (15:12) zie ik “Het Blok N-Z” en dat is wat de gids nu ook vermeld.

 


Hoi @Pattt. Welkom op het KPN forum! Ik herken dit probleem niet direct. Zou je een aantal voorbeelden kunnen geven?


In jullie gids staat dat er vandaag op net 5 om 14.10 en om 17.25 “ Elke minuut een baby”  wordt uit gezonden.

Het programma wat echter uitgezonden wordt is; “ Verhuizen of verbouwen”.

Dit is al vanaf 25 februari!!


Dat klopt. Die vraag is eerder langs gekomen. Dat programma wordt niet meer uitgezonden, want veel andere gidsen vermelden inderdaad “ Verhuizen of verbouwen”.

Elke minuut een baby komt ook (niet) meer voor in de lijst op
https://www.kijk.nl/programmas

De gids bij KPN (en ook die bij Ziggo) bevatten nog oude info.

Het programma Elke minuut een baby is gestopt. Maar dat had je wel door, denk ik.

Zie ook onderstaand topic, dat is dezelfde vraag:

 


Ik ervaar hetzelfde probleem maar dan bij alle zenders. Hij loopt of een tijd voor of achter en soms klopt hij helemaal niet. Gisteren zou flushed away op comedy central komen maar er kwamen gewoon aflevering van last man standing.


@Hannahden 

Comedy Central is niet alle zenders. En daar klopt inderdaad geen bal van in de epg. Loopt al topic over.

Verder is het in de ochtend niet helemaal ok op National Geographic. In de middag/avond loopt dat steeds weer redelijk goed. Dit komt omdat er in de ochtend één verkeerd programma is vermeld. En bij anderen net iets te weinig tijd. ‘s Avonds klopt het dan en is opname mogelijk.
Ook dit is bekend.


Ik ervaar constant problemen bij MTV en CC maar andere zenders kloppen ook niet (hier heb ik alleen geen concrete voorbeelden van). Ik heb normaal nooit problemen dus vind het raar dat het ineens niet meer klopt. Ik had gehoopt dat het iets tijdelijks was of wellicht een instelling op mijn tv, maar nee dus.....


M.b.t. Comedy Central loopt al een topic. CC klopt van geen kant. MTV kan ik niet beoordelen. Als ik kijk….weet  ik sowieso niet waar ik naar kijk :wink: .