Skip to main content

Vandaag de nieuwe KPN TV+ ontvanger aangesloten. Werkt allemaal mooi, alle apps gelijk bij de hand. Ik was alleen gwend om naast de hele lijst TV-zenders in de gids een favorietenlijst te kunnen kiezen, dus dan allen de gids met zenders die ik graag kijk...dat zijn er maar een stuk of 12. Ik zie nergens de optie om zo'n zenderlijst aan te maken of te kiezen, alleen de mogelijkheid om een zender favoriet te markeren. Dan kan ik wel een overzicht van deze zenders krijgen bij ‘nu op tv’, maar een echte gids...nope. Wie o wie wet of deze mogelijkheid er wel is en waar deze dan verstopt zit….

Deze optie is er (nog) niet.


Hi @Bas0208, ik zie dat WJB je al heeft laten weten dat die optie er nu niet is.

We horen deze vraag vaker, en hebben dit dan ook doorgegeven aan de ontwikkelaars 🙂 Hopelijk komt de optie op een later moment alsnog beschikbaar!


Ik mis deze optie ook. Hoop dat er snel een update komt die dit gemis hersteld.


En ook graag een kleur verandering in de gids  zwart grijs is niet echt duidelijk.

En de optie gids per zender 

 


Hi @Bas0208, ik zie dat WJB je al heeft laten weten dat die optie er nu niet is.

We horen deze vraag vaker, en hebben dit dan ook doorgegeven aan de ontwikkelaars 🙂 Hopelijk komt de optie op een later moment alsnog beschikbaar!

Is hier al iets over te melden.

Het zelf maken van een favoriete zenderlijst en zenders verbergen zou erg prettig zijn als dit kan.

Mvg


Hi @Bas0208, ik zie dat WJB je al heeft laten weten dat die optie er nu niet is.

We horen deze vraag vaker, en hebben dit dan ook doorgegeven aan de ontwikkelaars 🙂 Hopelijk komt de optie op een later moment alsnog beschikbaar!

Is hier al iets over te melden.

Het zelf maken van een favoriete zenderlijst en zenders verbergen zou erg prettig zijn als dit kan.

Mvg

Nee nog niet


een vraag over de tv gids van tv+

als ik kijk naar een willekeurige zender bijv npo2.

vervolgens ga ik bladeren in de tv gids.

hoe kom ik nu terug naar de zender waar ik naar keek, de return knop werkt in dit geval niet, en je blijft in de gids hangen terwijl je wel het beeld ziet van de zender waar je naar keek maar niet meer weet welke dit nu was

 

 


Volgens mij moet je dan nog eens op de gids-knop van de afstandsbediening klikken. Ik kan het zelf nu niet testen, maar wil je dat eens proberen?


een vraag over de tv gids van tv+

als ik kijk naar een willekeurige zender bijv npo2.

vervolgens ga ik bladeren in de tv gids.

hoe kom ik nu terug naar de zender waar ik naar keek, de return knop werkt in dit geval niet, en je blijft in de gids hangen terwijl je wel het beeld ziet van de zender waar je naar keek maar niet meer weet welke dit nu was

 

 

Home knop. Huisje 


Volgens mij moet je dan nog eens op de gids-knop van de afstandsbediening klikken. Ik kan het zelf nu niet testen, maar wil je dat eens proberen?

Ik heb het net getest. Mijn tip is inderdaad de snelste manier. Die tip kwam hier net zelfs rechtsboven (in de pip) in beeld te staan.

Met de tip van @Remco Snaayer (zie hierboven) kan het ook, maar dan moet je daarna ook nog op OK drukken. Is dus 1 klik meer.


Volgens mij moet je dan nog eens op de gids-knop van de afstandsbediening klikken. Ik kan het zelf nu niet testen, maar wil je dat eens proberen?

Ik heb het net getest. Mijn tip is inderdaad de snelste manier. Die tip kwam hier net zelfs rechtsboven (in de pip) in beeld te staan.

Met de tip van @Remco Snaayer (zie hierboven) kan het ook, maar dan moet je daarna ook nog op OK drukken. Is dus 1 klik meer.

dank voor de tip

nogmaals op gids drukken is de oplossing