Skip to main content
Vraag

TV gids loopt vast of beeld valt op zwart al een week of twee

• April 11, 2026
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

De TV Gids van KPN bij TV Plus werkt al een ruime week, of twee weken erg apart, het reageert niet, loopt vast en bij het zoeken/scrollen naar zenders/programma’s valt het beeld opeens op zwart.

Bij selecteren Gids op de afstandsbediening verschijnt wel de gids, bij het naar beneden scrollen blijft de pagina soms hangen en dan weer niet, met hangen bedoel ik dat het scrolt naar de onderste zender in de lijst en dan weer verder gaat naar de bovenste in de lijst van welke reeks je op dat moment in beeld hebt staan. 

Dan merk ik ook dat bij nogmaals het TV Gids knopje in te drukken dat de Gids niet sluit maar vastloopt op een zwart beeld met alleen maar de bovenste regel van de Gids in beeld, nogmaals indrukken resulteert in een compleet zwart beeld? 

Efin de TV Gids werkt sinds een weekje of twee niet meer zoals het eerder deed, wat is er aan de hand?

(Nog een kleine aanvulling: Het is ook niet constant, wel vaker wel dan niet, is er een update geweest?)

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Heb je dit nu pas..... Wij hebben dit al 1.5 jaar 🫤

Heb je dit nu pas..... Wij hebben dit al 1.5 jaar 🫤

Nou, wij zitten vanaf mei vorig jaar weer bij KPN en serieus, er was soms wel eens een hapering maar nu is het meer wel dan niet?

• Nieuwkomer
  • April 12, 2026

Sinds enkele weken ervaar ik hetzelfde probleem bij zowel live tv als bij terugkijken. Reset van de ontvanger helpt ook niet. Als het beeld “vaststaat” werkt alleen het wisselen van zender.