Skip to main content

Hallo,

 

Niemand anders die problemen heeft met de tv gids van NatGeo? Programma’s beginnen vaak 20 minuten later dan in de gids vermeld staat. Informatie op de site van NatGeo klopt wel.

 

Simpel voorbeeldje van vandaag 25.01.2021:

 

Ice Road Rescue S05E05 volgens gids KPN om 12.15u en volgens NatGeo en in werkelijkheid 12.40u.

 

 

 

Serieopnames lopen hierdoor niet synchroon en na een week heb je pech, want je kan niet verder terugkijken. Ik heb zo al diverse opnames weg kunnen gooien.

 

Kan hier naar gekeken worden vanuit KPN?

Dank voor het melden, @CreativeS. Ik heb er naar gekeken en het lijkt in de ochtend mis te gaan tussen de laatste Storage Wars en de eerste Lawless Island. Voor morgenochtend zie ik dit ook verkeerd gaan. Ik geef het door!


Nou, toch niet.

Dr. Pol begint keurig op de tijd van de KPN gids: 17:05. En bij Ziggo ook.

Zo staat het vermeld bij KPN ITV online en decoder. En bij digitenne. En de Ziggo-decoder.

 

Ik zou eerder zeggen dat dus de gids op ngc.nl niet klopt.


:zipper_mouth:

En zo zullen er vast wel meer verschillen inzitten, feit blijft… er gaat iets fout en het boeit mij echt niet waar de oorzaak ligt. KPN is mijn ISP, dat is mijn aanspreekpunt.


aha  !!

vandaag 28-01-2021

speelt het probleem nog steeds ?

heb er regelmatig last van zeker met comedy channel en discovery dat er andere programmas worden uitgezonden en/of andere tijdstippen.

Vaak met programmas die men ook niet terug kan kijken.

Tevens regelmatig als dat (terugkijken ) wel kan "springt" de uitzending halverwegen spontaan terug naar een eerder tijdstip in dat zelfde programma ,en blijft dan die loop herhalen totdat ik de ontvanger opnieuw opstart.

 

met vriendelijke groet ,

 

Admin: verplaatst naar huidig topic


Nou, toch niet.

Dr. Pol begint keurig op de tijd van de KPN gids: 17:05. En bij Ziggo ook.

Zo staat het vermeld bij KPN ITV online en decoder. En bij digitenne. En de Ziggo-decoder.

Ik zou eerder zeggen dat dus de gids op ngc.nl niet klopt.

 

Het gaat in de loop van de dag langzaamaan weer goed lopen. Het gaat in de ochtend mis in onze gids die om 6:50 niet met Storage Wars (zoals op de NatGeo site staat) maar met Lawless Island begint. En die Lawless Island eindigt dan om 7:35 i.p.v. 07:15 waardoor er daarna opschuivingen plaatsvinden. Dit herstelt zich in de loop van dag langzamerhand. Om 14:10 zou Food Factory moeten beginnen volgens de NatGeo gids, volgens onze gids is dat 14:15. En om 15:10 is het met Airport Security weer in orde. Dit is dan van de 26e, maar dit gaat dus blijkbaar vaker mis. De tv mensen zijn er naar aan het kijken. Ik kom er verder op terug zodra ik daar meer van weet.

 

@rob2261976, ik heb je bericht even verplaatst naar hier omdat je in een heel oud topic reageerde. 


Dit lijkt nu weer in orde. Mocht het weer voorkomen, dan hoor ik het graag!