Skip to main content

De programma's in de tv-gids van National Geographic kloppen niet. We wilden meerdere keren een Air Crash Investigation terugkijken. Stond in de gids; maar er was een ander programma. The dog rescuer stond aangekondigd; was er niet. En zo de laatste tijd is dat heel vaak zo. Is hier iets aan te doen? Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem. 

Ik heb hetzelfde probleem, heel irritant.

Opnemen van programma's mislukt en terugkijken is niet te doen als de tv gids niet klopt.


Je zou ook contact kunnen opnemen met KPN. Zij zeggen dat ik de eerste ben die dit probleem heeft. Dan weten ze het tenminste en misschien doen ze er wat aan dan.


Goedemorgen @WAMHB en @Jeroen 3325,

Het issue is bekend en doorgegeven aan de leverancier. Wanneer we vanuit NatGeo een update krijgen zal deze uiteraard bijgewerkt worden om hem weer kloppend te krijgen. 

 


Ook goedemorgen, Dank voor de reactie. Ik had al gebeld met KPN hierover, maar ze vonden het mijn probleem, zo kreeg ik de indruk. Ik zou zélf met National Geographic moeten bellen, aldus KPN. Hún product is niet in orde en ík zou het op moeten lossen. Blij dat er actie wordt ondernomen nu. Dank.


Dat is geen beste indruk, maar ik kan me prima voorstellen dat dit zo overkomt. Waar ze gelijk in hebben is dat NatGeo het op moet lossen, maar het lijkt me niet de bedoeling dat het op deze manier wordt afgeschoven. Het is overigens ook geen individueel issue. De gids wordt door iedereen gebruikt dus het is zaak dat deze gewoon correct is. Dit blijkt in de praktijk lastig te onderhouden met alle wijzigingen in de programmering van de zenders. Daarom zijn we altijd blij dat dit via diverse kanalen wordt aangegeven. Voor wat er verkeerd heeft gestaan kunnen we helaas niks meer veranderen, maar voor wat nog komen gaat is het te herstellen. Dus ook dank voor het melden ervan 👍🏻


Blij met dit antwoord! Nogmaals dank.