Skip to main content

Sinds een aantal dagen klopt de gids van de zender Paramount Network niet meer. Er zijn programma's die ik opneem op die zender (bv Ink Master), maar op die tijd zijn er andere programma's (Doc Martin/Monk). Heel jammer dat ik zo de programma's die ik wil zien, niet kan zien, omdat niet duidelijk is wanneer ze op tv zijn en de opnames dus niet kloppen.

Ik heb precies hetzelfde probleem ik ben een serie aan het volgen sinds een paar dagen klopt er niets van de gids zou dit graag zo snel mogelijk opgelost zien!


Ik heb ook dat probleem. Ik neem doc Martin op en krijg inkmasters


Hi @JessicaU, @Tobias1234 en @Annet Wermers. Het lijkt om een tijdelijke storing te zijn gegaan. 

Willen jullie hier bevestigen dat de gids nu weer klopt?

Zo niet, wil je dan je klantnummer in je profiel zetten en hier een voorbeeld geven van een programma dat niet juist in de gids staat? Laat daarbij weten om welk programma het gaat, op welke tijd deze start en wat er voor in de plaats is gekomen. 

Ik hoor graag van jullie! 🙂


Vanmiddag om 15.00 uur wilden wij Drain the oceans kijken op National Geographic. Dat stond ook in de KPN-gids op tv. In plaats daarvan was er Car S.O.S.. Dit was gisteren ook al het geval. Op de site van National Geographic staat ook dat Drain the oceans vanmiddag zou komem. Nee dus. Erg jammer.


@WAMHB ik heb nogmaals de mensen van het tv team op de hoogte gesteld. Die geven aan dat de storing die er was volledig opgelost moet zijn en dat de gids weer klopt. 

Wil je hier nog bevestigen dat dit ook zo is?


De gids klopt weer. Heel fijn. Bedankt voor de moeite!


Sinds vandaag 31 januari klopt de programmering/tv gids van paramount weer niet. Ik had Monk opgenomen volgens de gids, maar krijg inkmasters te zien. Ook terugkijken lukt niet. Als ik Monk selecteer zie ik eveneens inkmasters. Graag jullie reactie/oplossing.


Goedemorgen @Petra Baars,

Klopt het als ik zeg dat het om de afleveringen van ‘Monk’ in de ochtend gaat? 

Ik vermoed dat het anders uitgezonden is door Paramount ten aanzien van wat ze eerder aangeleverd hebben als gids. Mocht dat inderdaad het geval zijn, dan is dat helaas niet meer op te lossen. 

Ik ga sowieso de leverancier van de gids op de hoogte stellen en het verzoek neerleggen om de gegevens die er nu zijn te controleren (en indien nodig) te laten updaten.

 


Al uw antwoorden lossen niets op, de gids klopt niet. Doc martin loopt niet gelijk hierdoor missen we telkens de uitzending. Drama


Goedemiddag @TijtheMan ,

Bedankt voor je reactie. Nee het ging om de middagafleveringen van Monk. Inmiddels klopt de gids mbt Monk weer wel. Maar ik zag vandaag dat Doc Martin geprogrammeerd stond terwijl Inkmasters werd uitgezonden.

Er gaat dus nog steeds eea mis.


Goedemiddag @Petra Baars,

Excuus voor de late reactie, iets met training enzo.

Paramount blijft vervelend aanleveren dus. Ik klim nogmaals in de pen bij onze leverancier hiervoor.

 

@MartinPeters, ik begrijp dat mijn antwoorden zelf an sich niets verhelpen nee. Ook dit signaal neem ik mee naar de leverancier. Lastige is dat we hier wel van afhankelijk zijn om het correct verwerkt te krijgen.


@TijtheMan dank voor je reactie en actie. Hoop dat het iets gaat opleveren. 


7 maanden oud en nog steeds elke week fouten in de middag series


Hi @OP! Vervelend te merken dat het nog steeds niet helemaal juist wordt weergegeven. Zou je hiervoor toch een eigen topic aan willen maken? Als je 3 of 4 voorbeelden geeft van programma's die niet juist in de gids staan kunnen we er het best mee aan de slag.Â