Skip to main content

TV gids toont weinig info.bv nieuws uur/ goede morgen nederland/ uit welk jaar is de film/ enz..ben maar weer een tv gids gaan kopen.zat voor heen bij delta een humax  als decoder. had ik ale info die je maar kunt bedenken.ben niet de enige er zijn veel klachten over de gids kpn mag er best wat moeite voor doen om dit op te lossen.

Hi Ruud, welkom op het forum. 

Bij de programma's wordt inderdaad de standaard algemene omschrijving weergegeven van het programma. Wat mij ook opvalt is dat er bij films inderdaad het jaartal niet wordt vermeld, wel een duidelijke omschrijving van de plot. Die vraag heb ik nu uitgezet om achter te komen waarom dit zo is, ik wacht een antwoord af en zal het melden zodra ik een reactie heb. 


Hi Ruud, de jaartallen staan op de planning bij een van de volgende updates. Een duidelijke datum heb ik helaas niet. 


De gele info vind ik, op een dingetje na, helemaal voldoende. Maar mijn vrouw en ik schatten vaak het jaartal van de bewuste film, die is nu niet vermeld maar natuurlijk wel via Google te vinden. Maar dan is het plezier alweer 'n stuk minder.

Nu 3 jaar na bovenstaande verzoek is dit nog niet opgenomen onder de gele knop. 

Heeft het nog de aandacht en wanneer kunnen wij het jaartal vermelden verwachten? 


Hi Ben, ik heb dit nogmaals doorgegeven. Ik weet dat het op de lijst staat maar wanneer dit daadwerkelijk aan de beurt komt durf ik gewoon niet te zeggen. Verbeteringen/wensen op basis van prioriteit ingeschat en ook zo opgepakt. Ik verwacht het ook niet op korte termijn.