Skip to main content

Gebeld vwb dit probleem en ondertussen een complete up date gedaan ivm nieuwe software, alle bakjes aan/uit, digibox reset.

Allemaal niets geholpen! Hoe lang heeft kpn nog nodig! 


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Rudiep ,

De update  is voorlopig teruggedraaid en daardoor is de TV Gids weer traag geworden. 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-draait-verbetering-interactieve-tv-terug-weer-naar-oude-firmware/

Heeft ongetwijfeld een hoge prioriteit bij KPN. 

 

 


tv gids zo traag als een honderd jarige schildpad zie op div. sides dat dit met update te maken heeft die niet goed heeft uitgepakt zou zeggen ga dan terug naar oude systeem je kan nu rustig koffie zetten als je via menu wil sappen :japanese_goblin: ik verlang terug naar telfort


De vertraging is nu ook bij het aanzetten vd tv/decoder! 

KPN is niet echt Koninklijk meer!

Kom op actie!!!!


Ach nog een tijdje en dan over naar glasvezel van een andere provider:joy:


Beste iedereen, jammer om te lezen dat jullie hier ook zoveel hinder van ondervinden! We hebben over deze problematiek een topic lopen, neem daar eens een kijkje: 

 

 

Het klopt wat Noordzee zegt: er was een update, maar die is wegens onvoorziene problemen weer teruggedraaid. Ik kan helaas weinig anders dan vragen om geduld. Excuses hiervoor!


beste marcia dat terugdraaien las ik meer over maar werkte bij mij dus  niet eerder dan zelf mijn ontvanger opnieuw op te starten misschien even mededelen aan anderen vind het wel raar dat zo'n groot bedrijf dit  niet eerst uitvoerig test voordat het uitgerold word  erg knullig en vervelend


Hier ook irritant traag. Doe er wat aan.


Hier ook menu en gids super traag, meer dan 10 seconden wachten voor je verder kunt, of terug uit menu om terug te gaan naar uitzending tv

 


Hallo @Rudiep ,

De update  is voorlopig teruggedraaid en daardoor is de TV Gids weer traag geworden. 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-draait-verbetering-interactieve-tv-terug-weer-naar-oude-firmware/

Heeft ongetwijfeld een hoge prioriteit bij KPN. 

 

 

Ik ben hier zó klaar mee! Als je nu langs je basis- en pluspakket wilt zappen lig je niet voor middernacht in bed. Maar even serieus, hoe moeilijk kan het zijn! Ik wil het oude menu terug! Of een tv ontvanger die wel snel is,


Ook hier een zeer traag menu van de digitale ontvangers…

 

Ik ben er ZO klaar mee. Wat heeft KPN een aantal ongelofelijke prutsers in hun SW groep zitten.

Niet goed gemanaged, niet goed getest voor uitrol, en daarna niet de fix ook nog niet goed getest.

Eerst een hoop gesodemieter met herstartende kastjes tijdens een film, nu weer een menu wat supertraag is.  Ik denk dat het tijd wordt dat KPN de oudere kastjes vervangt door kastjes met een snellere processor. Ze willen teveel fancy spullen in die SW stoppen waardoor alles vastloopt.

Ikzelf heb een ARRIS VIP2952, die met de oude SW perfect soepel liep en nu niet meer vooruit te branden is.

Dit stukje uit een review uit 2016 hebben ze mooi teniet gedaan:

 

“Geen stroperige bediening 

Oudere KPN-decoders hadden nogal eens last van stroperige en langzame bediening, maar dit kan van de Arris 2952 absoluut niet gezegd worden. KPN haalt diensten die via het menu beschikbaar zijn en EPG-informatie uit de cloud op. Voor een vlotte bediening is een snelle processor van groot belang. Het gaat hier om een exemplaar met een snelheid van 1,3GHz 3000+ DMIPS, in combinatie met een intern geheugen van 1GB en een flashgeheugen van 512MB. Het zorgt voor een echt zalige werking van de decoder, vergelijkbaar met die van een reguliere decoder waarin veel meer hardware aanwezig is. “

 

 

 

 

 


Sinds ik van Telfort moest overstappen naar KPN is de EPG bedroevend traag. Ik heb de informatiebalk al teruggezet naar 1 seconde, zodat ik die balk maar heel kort hoef te zien. Maar het oproepen van de EPG duurt vier tot vijf seconden. Ook als ik vanaf een opgenomen programma overschakel naar een televisiezender duurt dat meer dan vier seconden.

Dat had ik bij Telfort nooit!!!

Het ziet er dan allemaal wel leuk uit met die bewegende beelden, maar als de bediening zo verschrikkelijk traag is, dan levert dat alleen maar ergenis op.

Als KPN dit niet op korte termijn sneller maakt (Ik denk zelf dat die decoders verouderd zijn, want ik was al gauw 10 jaar abonnee bij Telfort en die kastjes zijn nooit vervangen) dan is overstappen naar een andere provider de enige optie. Bij KPN ben ik inmiddels ook zo'n 8 euro duurder uit dan bij Telfort. Van kennissen  hoor ik goede ervaring met NLZIET.


Hier ook super traag tv menu, heel irritant.

Wanneer word dit opgelost.


Hier ook onwijs traag  eigenlijk gewoon te gek

 


Beste iedereen, jammer om te lezen dat jullie hier ook zoveel hinder van ondervinden! We hebben over deze problematiek een topic lopen, neem daar eens een kijkje: 

 

 

Het klopt wat Noordzee zegt: er was een update, maar die is wegens onvoorziene problemen weer teruggedraaid. Ik kan helaas weinig anders dan vragen om geduld. Excuses hiervoor!

marcia je ** rond 10 december was het goed tot er iemand met zijn *** eraan zat ik zegt het nog netjes .we betalen veel geld aan kpn die ergens voor stond kpn begint op lucht telijken net als de rest 

 

Admin: bericht aangepast ivm huisregels


Beste iedereen, jammer om te lezen dat jullie hier ook zoveel hinder van ondervinden! We hebben over deze problematiek een topic lopen, neem daar eens een kijkje: 

 

 

Het klopt wat Noordzee zegt: er was een update, maar die is wegens onvoorziene problemen weer teruggedraaid. Ik kan helaas weinig anders dan vragen om geduld. Excuses hiervoor!

marcia je *** rond 10 december was het goed tot er iemand met zijn *** eraan zat ik zegt het nog netjes .we betalen veel geld aan kpn die ergens voor stond kpn begint op lucht telijken net als de rest 

 

Het heeft geen nut om moderators te kakken

te zetten, zij nemen tenminste de tijd om de problemen van de klant aan te horen en hier op te reageren. 


Wat bij mij geholpen heeft: alle software op de TV ontvanger opnieuw installeren. Dat zorgt ervoor, dat de reactietijd van het menu weer acceptabel is, in afwachting van de nieuwe update.


Al gedaan, geen succes.


Ze moeten gewoon op schieten met dat gezeur


Ze moeten gewoon op schieten met dat gezeur

Helemaal eens, hoe lang heb je nodig KPN om dit eindelijk eens op te lossen.

vanaf het begin dat de “nieuwe” software uitgerold werd is het ellende troef. Het zoveelste project van KPN dat eerst uitgerold word en daarna op hun gemakje eens fatsoenlijk werkend gemaakt word in een tijdsbestek van maanden zo niet jaren.

En dan durven ze ook te zeggen dat het vooraf getest is. Zal dan bij een minimaal groepje gebruikers geweest zijn. Het is dat alle grote aanbieders er een zootje van maken tegenwoordig anders was ik allang weg geweest.


Ver-schrik-ke-lijk!!! Ik overweeg serieus over te stappen. Dit heeft lang genoeg geduurd en het is niet langer uit te houden. Hoe kan dit niet getest zijn?!? Ik heb alle opties geprobeerd die je kunt proberen maar niet helpt. Ik ben er helemaal klaar mee!


Hier is het ook mega traag.

Van Telfort over gegaan naar KPN, helaas was het een overname en geen zeggenschap.

wordt dit probleem zsm opgelost? 
kamp al weken mee dat de tv menu traag is.


Iedereen dit aub melden bij radar tv!

Mogelijk dat KPN dan reageert.


Hallo iedereen, ik zou jullie allemaal willen adviseren om je te abonneren op het topic over het nieuwe itv menu: 

 

 

Dan blijf je op de hoogte van eventuele vorderingen. We hebben daarin recent aangegeven dat we dit jaar geen nieuwe update verwachten. Ik kan ook niet anders dan aangeven dat we al jullie signalen intern doorgeven en dat we werken aan een oplossing voor dit probleem. Ik sluit dit topic, dus mocht je verdere vragen/opmerkingen hebben, plaats deze vooral in het topic hierboven.