Skip to main content

Kan ik op een woensdagmiddag een afspraak maken in Teleportboulevard 121, 1043EJ, Amsterdam alsjeblieft?

Dat gat via dit forum niet lukken.


Kan ik een afspraak maken in Kromme Schaft 3 in Houten alsjeblieft?


Op een woensdagmiddag 


@Tim Hofman Begrijp ik uit de naam van dit topic dat je een probleem hebt met de gids van 2-10-1951? Of wil je een papieren gids van die datum? Bij mijn weten werd er toen door KPN geen gids uitgebracht.


Hoi @Tim Hofman, daar hebben we via het forum geen mogelijkheden voor. Aan het onderwerp van je topic te zien is het dezelfde vraag die je eerder hebt gesteld: Vraag over de tv gids.

Daar is ook al aangegeven dat wij je niet kunnen helpen met de vraag over de tv gids. Een afspraak op locatie zal daar ook niets aan veranderen. Wat je zoekt hebben wij niet.


Hoi @Tim Hofman 
TV-gids van 2 oktober 1951 heb ik niet, maar ik kan je wel een laten zien van Philips experimentele Televisie van Dinsdag 28 September tot Zaterdag 2 October 1948:


Deze programma's kun je niet meer opnemen.😎


2 weken geleden heb je nog reactie gehad met iemand op dit forum. Diegene had nog een kopie van de tv-gids geplaatst.


Ik denk dat we binnenkort een 3e topic zien verschijnen... 


Om te voorkomen dat dit nodig is, hier een verwijzing voor @Tim Hofman (ik denk niet dé Tim Hofman uit de tv-wereld 😀)

 


Desalniettemin, het is jammer dat de meesten van ons Incl mijzelf in 1951 De Toverspiegel hebben gemist om 08:50 uur op 2 oktober,... 


Ik had de link ook al genoemd inderdaad 🙂 Ik hoop dat het zo duidelijk is dat wij hierin niets kunnen doen. Meer topics hierover maken helpt daarvoor ook niet, dus ik hoop van niet.


Hopelijk reageert hij, serieus, op de reacties.

Afwachten of helaas weer een een topic (3de) 

1951 was ik nog niet geboren.😉 (ook al ben ik met pensioen. 😉😊)

 

En @Tim Hofman 

In 1951 waren er alleen nog maar papieren tv gidsen.

Pas begin deze eeuw is de digitale tv gids er gekomen. 

En volgens mij worden die (terecht) niet bewaard. 😉


Wanneer was de eerste digitale tv gids?


Wanneer was de eerste digitale tv gids?

Ik denk op 1 april 1980. (En nee, dit is geen grap.) Op die dag begon die uitzending van teletekst op de Nederlandse televisie, dus ik denk dan ook dat het sinds deze dag een soort 'digitale tv gids' geeft.


@Tim Hofman Begrijp ik uit de naam van dit topic dat je een probleem hebt met de gids van 2-10-1951? Of wil je een papieren gids van die datum? Bij mijn weten werd er toen door KPN geen gids uitgebracht.

Nee ik wil geen papieren gids, ik wil een tv gids van dinsdag 1 april 1980 t/m vrijdag 31 december 2100


@Tim Hofman Begrijp ik uit de naam van dit topic dat je een probleem hebt met de gids van 2-10-1951? Of wil je een papieren gids van die datum? Bij mijn weten werd er toen door KPN geen gids uitgebracht.

Nee ik wil geen papieren gids, ik wil een tv gids van dinsdag 1 april 1980 t/m vrijdag 31 december 2100

Want toen begon pas de digitale gids


@Jasper Ik denk dat het tijd wordt om dit topic te sluiten?


@Jasper Ik denk dat het tijd wordt om dit topic te sluiten?

Dat denk ik ook, dus bij deze!
 

Ik denk dat we binnenkort een 3e topic zien verschijnen... 

Je had begin van deze maand een soortgelijk topic, @Tim Hofman: je vraag is nu tweemaal beantwoord. Driemaal is scheepsrecht en volgt er een tijdelijke ban.