Skip to main content

ik maak gebruik op de slaapkamer bij ons van de kpn itv app op mijn andriod telefoon 

beneden hebben wij het kpn tv+ kastje

hierop staan netjes alle zenders onder elkaar op volgorde in nette stroken

in de app als ik op tv gids druk zie ik grote blokken met programma's 

deze vind ik heel onduidelijk 

kan dit op een of andere manier aangepast worden ??????? 

Hallo @Marco van O. ,

Je kunt in de telefoon-TV-app onderin in het midden klikken op TV-gids. Dan wordt het een stuk overzichtelijker. Tenminste, zo gebruik ik die TV-app het liefst. 


ik maak gebruik op de slaapkamer bij ons van de kpn itv app op mijn andriod telefoon

De gids op de telefoon is juist heel prettig. Vooral door de verticale lijst per zender. Dus inderdaad vooral die blijven gebruiken i.d. slaapkamer.

De gids in de app op de Android-TV gebruik ik nooit. Die is niet fijn met die plaatjes. Ik heb graag een overzicht van zeg 20:00 tot 00:00 uur.

De plaatjes vind ik bij de opnamen dan juist weer wel fijn.


Sorry android telefoon moet tv zijn 


De gids van de TV-app is inderdaad iets minder handig. Ik moet daar soms op zoek naar Eurosport en dan is het even zoeken. 


ik maak gebruik op de slaapkamer bij ons van de kpn itv app op mijn andriod telefoon 

beneden hebben wij het kpn tv+ kastje

hierop staan netjes alle zenders onder elkaar op volgorde in nette stroken

in de app als ik op tv gids druk zie ik grote blokken met programma's 

deze vind ik heel onduidelijk 

kan dit op een of andere manier aangepast worden ??????? 

Bij de T-mobile app werkte dat wel heel goed en gelijk aan het gebruik bij het kastje.

Volgens mij werkt het tv kastje van de KPN ook op Android en zou dus ook zo gemaakt moeten kunnen worden (ik formuleer het maar even voorzichtig)