Skip to main content

Draadloos TV+ via nieuwe glasvezel wifi sinds kort aangesloten. Twee kastjes. In het begin geen probleem maar dan elke dag na verloop van tijd loopt het beeld vast na schakelen na nieuw kanaal na 2 seconden. Dit blijft dan duren tot herstart tv+. Geldt voor beide kastjes. Enorm irritant. 

Experiabox V10


Volgens dit schema werken de tv+boxen niet met de wifi van de v10.

 


Ok, het werkt dus in eerste instantie wel en deze oplossing heeft KPN verzorgd nadat ik draadloos moest werken door glasvezel.

v12 zou dus een oplossing zijn?


Vanavond live tv kijken SBS 6 blijft om de haverklap vast staan. TV+ box rechtstreeks aangesloten op V10. Na herstarten TV+box weer prima (geen haperingen meer). 


, het werkt dus in eerste instantie wel

Sinds een week of 4 is er wat veranderd aan de instelling voor Video mode.

Het is nu zaak om handmatig (...) voor Video mode Unicast te kiezen! Dat gebeurde eerst automatisch als je 'm via wifi  van de v10 gebruikt. 

Als je dat dus even instelt zal ie weer goed werken. 

Tandwiel - Informatie - Video mode 

 


Bedankt, nu aangepast en dat lijkt inderdaad nu te werken. Nog even afwachten of het ook na een tijdje blijft werken


Nog steeds geen problemen, deze oplossing blijkt dus prima. De indicatie van Joep1965 dat de Experia V10 hier niet geschikt voor zou zijn is achteraf nogal typisch….


Alle bovenstaande handelingen verricht, heb sinds begin deze maand glasvezel KPN.
TV hapert iedere dag.
Wat kan ik verder nog doen?
tv-box met cat6 kabel verbonden met modem.


Hi, Rutger. Welkom op het forum. Euh, start a.j.b. even een eigen topic, @Rutger66 . Dit is het topic van roode101 en dus ook het probleem van … . Ook al is dat misschien hetzelfde.

In je eigen topic zal ik alsnog even reageren.

https://forum.kpn.com/topic/new?fid=11 .