Skip to main content
Beantwoord

TV hapert elke avond

• June 1, 2020
  • 8 reacties
  • 125 keer bekeken

Hoewel dit topic al wat langer geleden gestart is, post ik graag een bericht.

We hebben hier hetzelfde euvel: sinds een aantal dagen gaat de tv ‘s avonds rond 23 uur haperen. We hebben een tv in huis en kijken draadloos. Eerder werkte alles prima en nu plots problemen. Heel vervelend!

Kan iemand ons adviseren?

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Kroef

Ik ben niet zo technisch onderlegd, vandaar wellicht toch niet helemaal de juiste info. Heb me er wat verder in verdiept en blijkt dat we vanaf de modem een kabel hebben naar een soort wandkastje waarin het andere eind van de kabel wordt geplugd. Hiervandaan lopen POF kabels door de wand naar een tv aansluitpunt. Hoop dat dit verhelderd hoe de situatie is. Inmiddels lijkt het probleem opgelost door een van de kabels (die leidt naar een WiFi punt in huis)uit het wandkastje te halen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 2, 2020

Hoewel dit topic al wat langer geleden gestart is, post ik graag een bericht.

We hebben hier hetzelfde euvel: sinds een aantal dagen gaat de tv ‘s avonds rond 23 uur haperen. We hebben een tv in huis en kijken draadloos. Eerder werkte alles prima en nu plots problemen. Heel vervelend!

Kan iemand ons adviseren?

Gebruikt u een draadloze verbindingsset? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 2, 2020

We hebben deze set (of andere, vergelijkbare set) niet in gebruik.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Kroef. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat jouw tv elke avond hapert. Je geeft in jouw laatste bericht aan dat je geen DVS gebruikt en in het eerste bericht dat draadloos tv kijkt. Kun je dit verder toelichten? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 9, 2020

Ik ben ook erg benieuwd hoe u draadloos kijkt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • June 9, 2020

Ik ben niet zo technisch onderlegd, vandaar wellicht toch niet helemaal de juiste info. Heb me er wat verder in verdiept en blijkt dat we vanaf de modem een kabel hebben naar een soort wandkastje waarin het andere eind van de kabel wordt geplugd. Hiervandaan lopen POF kabels door de wand naar een tv aansluitpunt. Hoop dat dit verhelderd hoe de situatie is. Inmiddels lijkt het probleem opgelost door een van de kabels (die leidt naar een WiFi punt in huis)uit het wandkastje te halen.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 9, 2020

Fijn dat het probleem verholpen is. Als de komende dagen het probleem nogmaals opduikt, dan moet u maar eens een paar foto's maken en deze hier plaatsen. Dan kunnen we er wat meer over zeggen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 9, 2020

Goed voorstel, Nick! Mocht het zich weer voordoen, dan deel ik foto’s van de situatie.

Dank zover voor jullie reacties!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat fijn dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je onze hulp in de toekomst nodig hebt, dan horen we dat graag van je!