Skip to main content

Hoewel dit topic al wat langer geleden gestart is, post ik graag een bericht.

We hebben hier hetzelfde euvel: sinds een aantal dagen gaat de tv ‘s avonds rond 23 uur haperen. We hebben een tv in huis en kijken draadloos. Eerder werkte alles prima en nu plots problemen. Heel vervelend!

Kan iemand ons adviseren?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoewel dit topic al wat langer geleden gestart is, post ik graag een bericht.

We hebben hier hetzelfde euvel: sinds een aantal dagen gaat de tv ‘s avonds rond 23 uur haperen. We hebben een tv in huis en kijken draadloos. Eerder werkte alles prima en nu plots problemen. Heel vervelend!

Kan iemand ons adviseren?

Gebruikt u een draadloze verbindingsset? 

 


We hebben deze set (of andere, vergelijkbare set) niet in gebruik.


Hoi @Kroef. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat jouw tv elke avond hapert. Je geeft in jouw laatste bericht aan dat je geen DVS gebruikt en in het eerste bericht dat draadloos tv kijkt. Kun je dit verder toelichten? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten?


Ik ben ook erg benieuwd hoe u draadloos kijkt.


Ik ben niet zo technisch onderlegd, vandaar wellicht toch niet helemaal de juiste info. Heb me er wat verder in verdiept en blijkt dat we vanaf de modem een kabel hebben naar een soort wandkastje waarin het andere eind van de kabel wordt geplugd. Hiervandaan lopen POF kabels door de wand naar een tv aansluitpunt. Hoop dat dit verhelderd hoe de situatie is. Inmiddels lijkt het probleem opgelost door een van de kabels (die leidt naar een WiFi punt in huis)uit het wandkastje te halen.


Fijn dat het probleem verholpen is. Als de komende dagen het probleem nogmaals opduikt, dan moet u maar eens een paar foto's maken en deze hier plaatsen. Dan kunnen we er wat meer over zeggen.


Goed voorstel, Nick! Mocht het zich weer voordoen, dan deel ik foto’s van de situatie.

Dank zover voor jullie reacties!


Wat fijn dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je onze hulp in de toekomst nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer