Skip to main content

Echt super irritant elke week loopt ons tv-kastje vast. Het beeld gaat stil staan en het geluid hapert. Reset van het modem en of stekker uit het tv-kastje haalt allemaal niks uit. Iemand nog betere tips?

Goedenavond @GE van Diggelen, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft? En welk kastje heeft u? Als het een Motorola is, dan kunt u het volgende doen: via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.


@fame29 het is hmb2260 kastje. Met genoemde beschrijving "zegt" het kastje nu rode stip F36?!


Foutmelding
Overzicht

 


Dan kunt u het beste het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Kan wel even duren eer ze reageren.


Hoe is ie trouwens aangesloten? Bedraad of via een DVS? Dat laatste wil nog wel eens problemen geven.


Via DVS. In het verleden nooit of nauwelijks problemen mee gehad. Tot vorig jaar oktober ofzo. Sinds maart nu ongeveer elke week wel een keer.


Ik vond op zolder nog een ongebruikt kastje. Maar helaas ook hier direct foutcode f36


Dan zou ik als het kan bij u een kabel doortrekken. Is wel veel stabieler.


Zojuist de tv-ontvanger rechtstreeks aangesloten, maar dat verandert helaas niets.


Dat is naar om te lezen! Dan kan het zijn dat uw ontvanger stuk is of de stekker.Anders zou ik het ook niet weten. Hopelijk kan iemand die hier meer van weet u snel verder helpen en is hopelijk uw probleem snel opgelost! Want dit is niet goed wat u ervaart.


Uiteindelijk de telefoon gepakt en gebeld met 0800 0402. Conclusie beide tv-ontvangers zijn niet op afstand te "repareren", we krijgen binnenkort 2 nieuwe ter vervanging.


Dat is fijn weekend om te lezen @GE van Diggelen! Hopelijk lost het uw probleem op! Als er nog vragen of problemen zijn weet u ons te vinden!