Skip to main content

Bij mij ook vele malen gereset blijft haperen moedeloos

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Heb je dit soort dingen in huis?

 


Ja deze heb ik


Dat dacht ik al. Er is al veel geschreven over die dingen. Soms werkt het, meestal niet.  Wel type heb je? 200 of 650 if 1200


1200


Ben bang dat er iets op het electriciteitsnetwerk is gekomen waar ze niet mee overweg kunnen.  Ledverlichting, telefoonopladers, zonnepanelen etc. Dingen waar ze slecht tegen kunnen.  Op de site van Devolo staat de devolocockpit.  Daarmee kan je de dvs beheren.  Wellicht dat het helpt. 


@Akzo, is het niet mogelijk om de tv ontvanger het bekabeld aan te sluiten op de modem? Dan heb je in ieder geval gegarandeerd een goede verbinding. 😉


Wilde graag draadloze verbinding i.v.b met lange kabel door kamer 


Wilde graag draadloze verbinding i.v.m. met lange kabel door kamer 

Dat blijkt voor de zoveelste keer niet goed te werken en KPN ondersteunt dit ook niet bij problemen.


Heb nog een kabel liggen maar ja heb die verbindingset ook wel weer gekocht


Binnen 14 dagen na aankoop kun je ze zonder opgaaf van redenen weer teruggeven in de originele verpakking met overlegging van de aankoopbon.

 

 


Helaas is nu bijna een maand


Dank je 


Dan maar op een vorm van marktplaats zetten.

Succes.

 


Wilde graag draadloze verbinding i.v.b met lange kabel door kamer 

Kabelgootje plaatsen tegen de plint. 😉 Echt, dan kun je storingvrij tv kijken. 


Hi @Akzo, balen zeg dat het niet helemaal lekker gaat met de tv als je de ontvanger via de verbindingsset aan hebt gesloten :slight_frown: Als je de ontvanger aan hebt gesloten met de lange kabel gaat het wél goed bergrijp ik? In dat geval is het duidelijk dat de verbindingsset helaas niet optimaal werkt op het moment.

Het kan zijn dat je stroomnetwerk zelf roet in het eten gooit waardoor de gebruikte techniek gewoon niet goed werkt. Het kan echter óók zijn, dat er nog wat aan te verbeteren valt :slight_smile: Ik wil je in ieder geval aanraden om de stappen te doorlopen op onze pagina voor het oplossen van storingen met de draadloze verbindingsset. Hopelijk maakt het een verschil!