Skip to main content

Beste,

de tv werkt niet feilloos, vaak foutcode 303 of 842. 

Dus er ontstaat een software matig probleem, waardoor ik elke avond, stekkertjes uit het apparaat moet trekken, en aan en uit knopjes moet bedienen, zodat het weer 10 minuten werkt.

ik heb wel betere dingen te doen.

sinds overgang telfort naar kpn, en dus de nieuwe modem en tv-ontvanger zijn de storingen/haperingen begonnen.

ik wil naar een situatie dat het foutloos en stabiel is.

tv is inferieur in ons gezin, dus willen we ons al helemaal niet bezig houden met dagelijks/wekelijks getrut met storingen.

alles is bekabeld, dus niet via wifi.

tv zit met hdmi op de ontvanger.

Speedcheck scoort 5 uit 5sterren, dus Mb/sec is goed, echter wel heel instabiel soms wel -160%.

graag hoor ik even

Hallo @Nexit , vervelend.

Probeer de tuner eens te resetten, misschien los je daarmee de storing op: https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


Beste @Nexit, welkom! Jammer om te lezen dat je er zoveel problemen mee ervaart. Heb je het resetten van de ontvanger geprobeerd? Is het daar beter van geworden? Ook wil ik je adviseren om eens te controleren of de kabels van en naar de Experia Box er goed stevig in zitten. Maak je gebruik van een draadloze verbindingsset? Heb je de mogelijkheid om te testen of het zonder tussenkomt van deze DVS wel goed werkt? Wil je naast het beantwoorden van de vragen ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? We helpen je er graag mee. 


Beste @Nexit, welkom! Jammer om te lezen dat je er zoveel problemen mee ervaart. Heb je het resetten van de ontvanger geprobeerd? Is het daar beter van geworden? Ook wil ik je adviseren om eens te controleren of de kabels van en naar de Experia Box er goed stevig in zitten. Maak je gebruik van een draadloze verbindingsset? Heb je de mogelijkheid om te testen of het zonder tussenkomt van deze DVS wel goed werkt? Wil je naast het beantwoorden van de vragen ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? We helpen je er graag mee. 

Ja resetten, daar begin je dan mee. Dan zijn de foutcodes weg, maar hapert het beeld, soms loopt ie vast, en moet je weer resetten(dagelijks). Inderdaad kruipen de kabels er soms vanzelf uit( dit is zo’n beetje de stomste tip ever). Zoals te lezen gebruik ik geen draadloos maar is alles met kabels van Extron( alleen het beste), dus…

ik wil graag dat als Ik de tv aanzet en de tv-ontvanger, dat ie het doet, zonder poespas, zonder resetten, zonder kabeltjes erin en eruit. Zonder foutcodes, zonder haperingen, zonder slechte buffering. Ik betaal netjes 100% €60,00 elke maand. Ik wil ook netjes 100%  diensten, elke maand.


Hallo @Nexit , vervelend.

Probeer de tuner eens te resetten, misschien los je daarmee de storing op: https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

Bedankt reus,

de eerste 10 minuten werkt dat, daarna niet meer.evengoed bedankt voor het advies.


Helemaal begrijpelijk! Ik zie dat je geen klant bij KPN bent en kan je gegevens dus ook niet inzien. Kan het zijn dat je Telfort Thuis hebt? In dat geval kan je je vraag op hun forum stellen of even bellen met 0900-9596. Mijn Telfort collega's helpen je graag verder!