Skip to main content

Dag beste mensen,

Geen idee of ik hier op de juiste plek ben, maar ik probeer het even...

Ik heb sinds een poos problemen met mijn televisie. Hij valt zomaar uit, loopt vast en/of reageert nergens meer op. Dit kan na een half uur gebeuren, maar ook na 5 minuten. Ik kan wel netflix etc. kijken (met dit probleem), maar live televisie kijken doet het helemaal niet. Daar krijg ik alleen een zwart beeld en kan ik dus ook geen menu openen. Via het chatten met KPN krijg ik alleen te horen dat de HDMI-kabels verwisseld moeten worden en modem gereset moet worden, maar dit helpt dus allemaal niet.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen..? Ik hoor het heel graag!

Bedankt alvast!

Hi @Jess0707, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Het is erg vervelend dat het beeld zo maar op zwart springt als je lekker tv zit te kijken. Krijg je ook een foutmelding in beeld als dit gebeurt? Zou je de tv-ontvanger eens kunnen resetten? Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘2. Reset de tv-ontvanger’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Ik hoor graag of dit het probleem heeft verholpen!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer