Skip to main content

Hier hapert de tv ook na de laatste update. Jammer, ging zo goed.

admin: eigen topic aangemaakt

@Olafuitsnits Kan je er wat meer over vertellen? We hebben nu zo weinig info dat helpen moeilijk wordt.


Tijdens tv kijken is er regelmatig haperend en zwart knipperend beeld. Ook bij uitzending gemist en tijdens tv kijken. Decoders al omgewisseld maar de beide die wij hebben geven beide het zelfde (netwerk ?) probleem.


 


 


Welk type ontvanger heb je en zijn die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Internet werkt goed, soms ook traag. Alles is bekabeld aangesloten. Arris vip5202 ontvanger


En rechtstreeks aangesloten


Welke experiabox heb je?


Een witte 😎😎

 

 

 

de V10A


Tsja het ziet er qua aansluiting allemaal goed uit.  Ik denk toch dat je moet wachten op een medewerker of een ander forumlid want ik zou niet weten wat te doen. 


Ik heb nog wel een hubje gevonden achter de kast. Die ertussen uit en dan klopt het wat er onder je foruk id staat geloof ik. Oorzaak gevonden lijkt het dus dank 😊


Als je met een switch werkt dan moet het er één zijn die igmp snooping ondersteunt anders gaat het mis. Fijn dat het nu werkt.