Skip to main content

Hallo 

 

Voor ik hierover een vraag krijg; ja, ik weet hoe men een herinnering instelt. Ik maak ook al geruime tijd gebruik van deze optie. 

Ik heb gemerkt dat herinneringen nogal eens verdwijnen, maar ik dacht dat dat werd veroorzaakt door updates. 

Nu is het echter zo dat als ik een herinnering instel deze meteen verdwijnt. Ik krijg de mededeling dat de herinnering is ingesteld ( mededeling op het scherm ), maar nu wordt deze mededeling binnen een halve seconde gevolgd door de mededeling dat de herinnering is uitgezet.

Ik heb de ontvanger al opnieuw gestart, maar dat helpt niet.

Dit is iets nieuws voor mij en natuurlijk irritant.

 

Weet iemand iets meer ?

Peter.

Ik heb de vraag gesteld over een probleem met het instellen van een herinnering.

Om onduidelijke reden werkt het weer.

Probleem lijkt opgelost.

Groet

Peter.

 


Dit is mijn nieuwe reactie op mijn oude reactie op mijn oorspronkelijke vraag.

Het probleem doet zich nog steeds voor ; alleen af en toe. ( ? )


@petersteinmeije heb je de reset al gedaan zoals aangegeven bij stap 2? Hoe gaat het daarnaast met de andere tv functies? Gaat terugkijken bijvoorbeeld wel goed?


Hallo Bram

 

Ik heb de software opnieuw geinstalleerd, maar het is nu even afwachten of het probleem verholpen is

Als je niets meer van mij hoort ben ik  of dood of alles werkt weer naar behoren.

Hoe dan ook

Bedankt

Peter.

 


Om de hoeveel tijd kwam het voor? Als het om de 3 of 4 dagen is laat ik het topic gewoon voor je open staan. Heb je sneller verdere ondersteuning als het toch weer terug komt. 


Hallo Bram

 

Laat het nog maar even open

 

Groet

 

Peter.


Doen we! Laat over een week nog even weten hoe het is gegaan. Als het allemaal goed blijft, wat ik wel hoop, dan sluiten we het topic dan wel.


Hallo Bram

Daar ben ik weer.

Nee, zelfs na de ontvanger te hebben teruggezet naar fabrieksinstellingen is het nog mis.

Ik las gisteren (  25-11-2020 ) iets over KPN  software problemen met de ontvanger. Ik neem maar aan dat mijn problemen hiervan een onderdeel zijn.

Groet

Peter.


Ik wil er inderdaad vanuit gaan. De beste stap is nu eerst even afwachten wat we doen met de algemene oplossing voor dat probleem en dan kijken of het probleem er alsnog is. Hier kan je bijhouden of we een oplossing hiervoor hebben. Ik zal dit topic sluiten. 


@petersteinmeije ik kan bevestigen dat de herinnerfunctie, en dan vooral de automatische overschakel-functie, niet altijd goed werkt. 


Hallo Holsteyn

 

Als ik jouw bericht goed begrijp heb je iets opnieuw geinstalleerd of iets in die geest. 

Dat heb ik al geprobeerd. Opnieuw de software geinstalleerd en ook teruggezet naar fabrieksinstellingen. 

Dat leverde niets op. 

Het vervelende is dat het soms wel werkt en soms niet.

Ik wacht wel tot de KPN een slim idee heeft. 

Misschien is een mededeling van de KPN als dat moment daar is handig.

Intussen maar pen en papier gebruiken. Of Google Assistent ( wat trouwens ook niet geweldig werkt ! )

Groeten 

Peter.