Skip to main content

En ik, samen met honderden andere klanten met allemaal verschillende TV's van verschillende merken. Dus zit de fout bij KPN en nergens anders. Een nieuw modem heeft niet geholpen, een nieuwe kabel ook niet, en een complete reset ook niet. KPN heeft geen oplossing. 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Tv aan uit of modem aan uit....idem tv herkent modem niet en blijft staan op bron. Waarna handmatig instellen nodig is om tv modem type op te voeren.

Dit komt op welke manier dan ook terug.

P


Tv aan uit of modem aan uit....idem tv herkent modem niet

Je bedoelt hier niet het modem. Dat apparaat wat je bedoelt noemen we de tv-ontvanger.

Het modem zorgt er (alleen) maar voor dat al je apparaten kunnen verbinden met internet.

Wat áltijd helpt als de tv het signaal van de ontvanger niet oppakt is de ontvanger uit en aan zetten met de schakelaar achterop. Dat is i.i.g. vele malen beter dan steeds de hdmi stekker eruit-erin aan welke kant dan ook .


Natuurlijk bedoel ik de tv ontvanger. Aan uit heeft geen gevolg anders dan weer opstarten.


Waarna handmatig instellen nodig is om tv ontvanger type op te voeren.

Eerlijk gezegd…….snap ik nog steeds niet wat je hier mee bedoeld.

Maak eens een foto van het scherm.


Tv aan uit of modem aan uit....idem tv herkent modem niet en blijft staan op bron. Waarna handmatig instellen nodig is om tv modem type op te voeren.

Dit komt op welke manier dan ook terug.

P

En dat "handmatig instellen" kan gewoon met de source knop op de afstandsbediening. Toch? Daarvoor hoeft u niet de hdmi kabel even los te halen toch?


Dank aan iedereen die heeft meegedacht.

Zonder ook maar iets te doen herkent de TV het tvmodem ineens weer. De tv heeft geen update gehad. Het tv modem misschien wel, dat weet ik niet. Wonderbaarlijke genezing? Ik zal de paus maar bellen...