Skip to main content

Goedendag

 

Wij zijn een veranda aan het bouwen en nu is het de bedoeling dat daar straks ook een TV komt te hangen. We hebben een TP link 5/ port 10-100Mbps desktop switch aangeschaft, maar nu voeg ik mij af of je dan ook nog een extra experia box nodig hebt.

Alvast dank

 

groet Gabrielle

 

 

Je kunt eventueel streamen van je mobiel via een chromecast, dan heb je geen extra tv ontvanger nodig. Het alternatief is een extra tv ontvanger.  Kijk goed of de switch die je hebt igmp snooping ondersteunt!!! Anders kan je niet probleemloos tv kijken. 


Goedemorgen @Gabriju

Wat heerlijk straks in de zomer! Een veranda met een tv. :blush:

Het is niet nodig om hiervoor een extra Experia Box te hebben. Je zou een extra tv-ontvanger kunnen nemen, die kun je op de Experia Box aansluiten (met kabel of draadloze verbindingsset) zodat je tv-ontvangst hebt. @Joep1965 geeft overigens ook een heel handige tip. Je zou een Chromecast kunnen aanschaffen en vanaf je mobiel (met bijvoorbeeld de iTV Online app) naar de tv kunnen streamen.

Weet je hiermee voldoende? 


Bedankt voor de tips. Ik heb inmiddels een extra tv ontvanger besteld en hou de chromecast nog even achter de hand. Kijken of het zo lukt. Kunnen de mannen in huis het EK volgen:soccer: