Skip to main content

Ik moet als ik tv kijk in de woonkamer om de 10 minuten alles resetten omdat het beeld vast blijft staan en vervolgens krijg ik foutmeldingen. Vreemd genoeg heb ik geen enkel probleem met de tv in de slaapkamer. Ik zou graag een nieuwe set ontvangen om dit probleem op te lossen. 

Goedemorgen @Astrid Meijer is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem of dmv draadloze verbindingsets?


Hallo @Astrid Meijer , welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen?

 


Goedemorgen Joep1965 en JanD. 

 

De ontvanger is met een kabel aangesloten op het modem. Ik weet niet werk merk en type tv-decoder ik heb, moet ik als ik thuis ben van werk even kijken.


Goedemorgen Joep1965 en JanD. 

 

De ontvanger is met een kabel aangesloten op het modem. Ik weet niet werk merk en type tv-decoder ik heb, moet ik als ik thuis ben van werk even kijken.

Rechstreeks? Zonder dat er kastjes ofzo tussen zitten?

Wat gebeurt er als u de 2 ontvangers omwisseld? 


Rechtstreeks, geen kastjes ertussen. Ontvangers omwisselen ook al geprobeerd. Denk dat het materiaal gewoon versleten is. Heb het al een aantal jaren. Zou graag nieuw ontvangen van KPN, betaal er genoeg voor.

 


Rechtstreeks, geen kastjes ertussen. Ontvangers omwisselen ook al geprobeerd.

Wat had dat tot resultaat? Bleef het probleem in de woonkamer? Of ging het probleem mee naar de slaapkamer? 


Ik heb geloof ik al uitgebreid uitgelegd wat het probleem is. Heb alles uitgeprobeerd, wisselen kastjes, resetten etc. Dus geen vragen meer a.u.b. 

KPN kan deze klacht alleen oplossen door nieuw materiaal te sturen want een stilstaand beeld gevolgd door foutcodes en internet dat hapert is geen kijken/werken.


U wilt gewoon nieuwe apparatuur. Maar die krijgt u zomaar niet bij KPN. U krijgt alleen andere apparatuur als er een probleem is. Daarbij moet echt duidelijk zijn wat het probleem is. Dus:

Rechtstreeks, geen kastjes ertussen. Ontvangers omwisselen ook al geprobeerd.

Wat had dat tot resultaat? Bleef het probleem in de woonkamer? Of ging het probleem mee naar de slaapkamer? 

Sorry, maar een KPN medewerker zal dit ook vragen. Het moet echt duidelijk zijn dat het aan het kastje ligt. Als dat duidelijk is, dan kunt u een ander kastje krijgen. Wat waarschijnlijk gewoon van hetzelfde model zal zijn als dat u nu heeft.


Nick83. Ik wil niet gewoon nieuwe apparatuur. Ik wil werkende apparatuur. Vanavond thuis zal ik kijken welke kastjes ik heb staan en de storingscodes die ik steeds krijg opschrijven. Hierna zal ik dit aan KPN doorgeven.

 

Dank voor jullie hulp.

 


Hoi @Astrid Meijer, welkom bij ons op het forum. Ik kan me voorstellen dat je werkende apparatuur wilt hebben, als het steeds vastloopt is het niet fijn kijken natuurlijk. Toch zijn de vragen die Nick stelt van belang, wat gebeurde er precies toen je de ontvangers omruilde?

Als het meeging met de ontvanger zou het namelijk aan de ontvanger kunnen liggen, als het op dezelfde plek blijft met de andere ontvanger is het waarschijnlijker dat het aan de bekabeling ligt. In dat geval heb je niets aan een nieuwe ontvanger, want dan heeft die precies hetzelfde.

Wij weten alleen wat jij ons verteld, wij zien niet wat jij ziet. Als je dingen geprobeerd hebt maar de uitkomst niet noemt hebben wij geen idee wat de situatie is. Om jou te kunnen helpen hebben wij jouw hulp ook nodig. Als je alle gestelde vragen kunt beantwoorden kunnen we met je meedenken.