Skip to main content

Ben ik de enige die zich hier aan die belachelijke interface stoort ?
Die hinderlijke knoppen in het midden van het beeld (pauze, terug en vooruit spoelen)...  .dit zou toch echt beter moeten kunnen. beter.
 

Hallo @nirav, wat zou je dan voorstellen om het beter te maken? De eventuele suggesties van jou kunnen altijd worden doorgegeven aan de ontwikkelaars. 


Hi Jeroen,
Dank voor je respons.
Ik zou zeggen een button toevoegen rechts onderaan 👾(LINKS muisklik popup voor commando's die nu mi. uiterst storend secondenlang in beeld blijven en wanneer gepauzeerd wordt permanent aanwezig zijn.)
een en ander maakt het ook onmogelijk om een goed screenshot te produceren.
overigens is dit  euvel niet alleen aanwezig bij de desktopversie het is eveneens ook nog zelfs nog  erger aanwezig bij de app voor smartphone.
nogmaals dank vcoor je respons en ik hoop dat je er iets met mijn antwoortd kunt doen.

groetjes
 


Ik ben deze week overgestapt van Ziggo naar KPN. Technisvh heb ik geen problemen. Mar de nterface vind ik niet prettig. Die van Ziggo is makkelijker. 

Een paar voorbeelden:

- Ik moet iedere keer opnieuw op de home knop drukken en dan bovenin het scherm een nieuwe optie zoeken.

- Als ik een programma vanaf het begin wil bekijken maar het is nog bezig dan moet ik wachten tot het is afgelopen voordat ik het via de gids kan aanzetten. Reuze irritant als ik te laat ben. Bij Ziggo kan ik door de enterknop in te drukken meteen terug.

- Op de afstandbediening zitten knoppen voor netflix en disney die ik niet nidig heb.

- De teksten op het scherm worden erg klein weergegeven  ik heb bijna een verrekijker nodig om ze goed te kunnen lezen.

 

Er zullen nog wel meer dingen zijn die bij Ziggo beter werken mmaar ik heb nog niet alles ontdekt.

 

Wellicht heeft het zin dat de KPN-programmeurs eens gaan stoeien met de Ziggo-interfsce. Het kan in ieder geval stukken beter worden ingericht.