Skip to main content

Sinds de laatste update 15,16 juni ervaar ik alleen maar problemen ,om er een paar te noemen.

Het lijkt erop dat CEC weer zijn eigen leven is gaan lijden ,afwachten of het weer werkt bij het aanzetten, tot voor kort ging dit redelijk goed op stand ECO.

-Opstarten met zwart beeld alleen geluid

-Opstarten zonder beeld en geluid

-Extreme lipsync beeld en geluid totaal niet synchroom meer

-Stilstaand beeld tijdens opname zomaar.

Heel vervelend en er is niks veranderd aan de infra of instellingen hier thuis tot voor de update draaide de stb redelijk stabiel.

Herkent iemand dit of zijn er meer forumleden met deze issues sinds de laatste update.

Mijn vrouw is er inmiddels klaar mee en behoorlijk gefrustreerd,Zij wil gewoon tv kunnen kijken ipv iedere keer weer een ander probleem constateren geen beeld ,geen geluid het is altijd wat.

Dus seieus probleem-:)

Mvg

Hallo @Thijs1963 welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen?

 

 


Hallo

De laatste generatie DIW7022


@Thijs1963 

Ik moest hem wel opnieuw opstarten (anders veel gekraak).

Daarna werkte hij, gelukkig, zoals vanouds. 

 

Ik hoop dat jouw probleem snel wordt verholpen. 

Ook ervaring met een mopperende vrouw als het misgaat. 😉


@joop2011 ik moet regelmatig de stekker eruit trekken dus opnieuw op starten helpt niet.

Ik ben bang dat deze problemen wat dieper liggen de update lijkt mijn inziens op een downgrade 

Zijn weer terug bij af als dit zo blijft helaas 

Mijn vrouw is er wel klaar mee zij wil gewoon tv kijken als ze op de ab drukt de rest boeit haar niet.

Het moet goed werken en zo niet los het even op of neem wat anders.En haar laatste opmerking los het even is nu wel een punt.

Ik heb niets veranderd niets anders ingesteld dus dat gaat nu wel lastig worden.

Is vrouwen logica maar ze heeft wel een punt 

Mvg


Hoi @Thijs1963, mee eens hoor, het hoort gewoon te werken. De dingen die jij opnoemt horen niet te gebeuren. 

Ik herken het overigens niet. Ervaar het zelf niet en heb het ook nog niet meer gehoord. 

Stekker eruit helpt dus soms even. Heb je de ontvanger ook een reset gegeven? Dat is mij niet helemaal duidelijk. 


Hoi @Thijs1963, mee eens hoor, het hoort gewoon te werken. De dingen die jij opnoemt horen niet te gebeuren. 

Ik herken het overigens niet. Ervaar het zelf niet en heb het ook nog niet meer gehoord. 

Stekker eruit helpt dus soms even. Heb je de ontvanger ook een reset gegeven? Dat is mij niet helemaal duidelijk. 

Dag Bart

Dat heb ik gedaan hij lijkt wat stabieler te draaien.

Tot zover werkzaam weer.

mvg


Hoi @Thijs1963, mee eens hoor, het hoort gewoon te werken. De dingen die jij opnoemt horen niet te gebeuren. 

Ik herken het overigens niet. Ervaar het zelf niet en heb het ook nog niet meer gehoord. 

Stekker eruit helpt dus soms even. Heb je de ontvanger ook een reset gegeven? Dat is mij niet helemaal duidelijk. 

Het gaat goed nu dus slotje op topic graag

Harde reboot heeft geholpen.

mvg


Hoi @Thijs1963, mee eens hoor, het hoort gewoon te werken. De dingen die jij opnoemt horen niet te gebeuren. 

Ik herken het overigens niet. Ervaar het zelf niet en heb het ook nog niet meer gehoord. 

Stekker eruit helpt dus soms even. Heb je de ontvanger ook een reset gegeven? Dat is mij niet helemaal duidelijk. 

Het is toch te gek voor woorden, je betaalt voor een product , dat bedrag wordt automatisch afgeschreven, maar het product deugd niet, je wordt gebruikt als proefkonijn met upgrades en met.vage oplossingen, maar je moet wel het volle pond blijven betalen, dat is toch raar, of ben ik de enige die zo denkt.


@Dderksen 

Deze reactie zag ik ook in een andere topic van jou.

Zoals ik daar vermelden, bij mij werkt de DIW7022 goed. 


Fijn voor jou joop2010, maar wat heb ik er aan dat het bij jou wel goed gaat ?????


Hoi @Thijs1963, mee eens hoor, het hoort gewoon te werken. De dingen die jij opnoemt horen niet te gebeuren. 

Ik herken het overigens niet. Ervaar het zelf niet en heb het ook nog niet meer gehoord. 

Stekker eruit helpt dus soms even. Heb je de ontvanger ook een reset gegeven? Dat is mij niet helemaal duidelijk. 

Het is toch te gek voor woorden, je betaalt voor een product , dat bedrag wordt automatisch afgeschreven, maar het product deugd niet, je wordt gebruikt als proefkonijn met upgrades en met.vage oplossingen, maar je moet wel het volle pond blijven betalen, dat is toch raar, of ben ik de enige die zo denkt.

Bedankt Bart_z , waarom reageren als alles bij jou goed gaat en dan weer ergens de stekker eruit moet halen wat toch niet werkt. 


Fijn voor jou joop2010, maar wat heb ik er aan dat het bij jou wel goed gaat ?????

 Uh, joop2010? 

 

@Bart_Z is een moderator (KPN medewerker).

Opnieuw opstarten kan vaak helpen, de stekker hoeft er meestal niet uit.

Druk op de kpn toets (rechsboven op de ab) en wacht op het popup scherm.

Daarna kiezen voor opnieuw opstarten.

 

Maar ik denk dat je beter via je eigen topic verder kan gaan.

Anders zijn de reacties over 2 topics verspreid.

Niet echt handig. 

 


@Dderksen 

Zie ook hier.

Hier stel je dezelfde vraag opmerking.