Skip to main content

Ik doe dit bericht voor mijn buurvrouw ..die kreeg gister haar gratis tv geleverd door glsĀ  ... de bezorger deed heel vreemd en zenuwachtig en hield de doos van de tv heel raar vast ... toen zij savonds de tv wilde instaleren en aanzette was het beeldscherm beschadigd ... toen ze naar de doos keek zat er precies waar de beschadiging op tv zat een gat in deĀ doosĀ  .., die had ze niet gezien doordat de bezorger de doos zo had neer gezet dat het niet opviel ... ze heeft gebeld naar de kpn maar die doen er niks mee omdat het een externe actie is ze word van het kastje naar de muur gestuurd .... wie weet waar en hoe ze dit kunnen oplossen zodat zij een andere tv kan krijgenĀ  ....Ā 

Zet even in u profiel de gegevens van het abbonement, adresgegevens en ga zo maar door. Met die informatie kan een medewerker even kijken wat nu handig is. Normaal (AVG wet) moet iemand zelf natuurlijk contact opnemen maar als u alle gegevens invult zal dat mogelijk voldoende zijn.


Hoi @Bronja Schot, welkom hier.Ā 

Wat lief dat je jouw buurvrouw helpt, maar wat ontzettend balen voor jouw buurvrouw dat haar televisie kapot geleverd is. Deze wordt door een externe partner Sidekix geleverd. Daar mag ze even naartoe bellen:

Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 en op zaterdag van 10.00 - 16.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).


Die heeft ze al gebeld en daar word verteld dat dat niet onder hun valt maar via een Belgisch bedrijf ....my actions..... ze heeft ook al gemaild naar gls maar dat duurt een paar dagen voor je antwoord krijgt ... sidekix geeft aan dat het alleen met samsung doenĀ 


Vond er wel een website vanĀ https://xiaomi.myactions.eu


Daar heeft ze een mail naar gestuurdĀ 


@Bronja Schot, zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens van de buurvrouw? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik dit intern aankaarten.Ā 


@Bronja Schot, zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens van de buurvrouw? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik dit intern aankaarten.Ā 

Heb haar naam en adres gegevens aangepast ... hoop dat je hier genoeg aan hebt klantnummer heb ik nu even niet....... het kan ook op de naam morsĀ  staanĀ  ...ondertussen staat ook haar klantnummer erbijĀ 


Sorry maar ze heeft een overeenkomst met KPN en niet met externe bedrijven enz.ā€¦

Zelfde verhaal als product stuk is en gekocht is in de winkel. En verkoper zegt je moet niet bij mij wezen maar fabrikant x

Dat is zo in de wetgeving geregeld..

Ā 


Sorry maar ze heeft een overeenkomst met KPN en niet met externe bedrijven enz.ā€¦

Zelfde verhaal als product stuk is en gekocht is in de winkel. En verkoper zegt je moet niet bij mij wezen maar fabrikant x

Dat is zo in de wetgeving geregeld..

Ā 

Zo ziet kpn dat dus niet .... die zegt is een actie van extern bedrijf dus wij kunnen er niks meeĀ 


Volgens mij is een medewerker al in een redelijk snel termijn (ik zie namelijk vragen die al ouder zijn) bezig om achter de schermen zaken na te vragen. Netjes @Bart_ZĀ 


Ik zie nog zo nergens melding voor een gratis tv, ik vermoed dat de actie ook niet vanuit ons is, maar meer vanuit Xiaomi. Want wanneer heeft ze het toestel gekocht? Heb je die informatie? Anders kan ze zelf beter even bellen met 0800-0402.Ā 


Ik zie nog zo nergens melding voor een gratis tv, ik vermoed dat de actie ook niet vanuit ons is, maar meer vanuit Xiaomi. Want wanneer heeft ze het toestel gekocht? Heb je die informatie? Anders kan ze zelf beter even bellen met 0800-0402.Ā 

Ze heeft het met een nieuw abonnement en telefoon ... daar kreeg ze een tablet en tv cadeau.. ze heeft dit geregeld in een kpn winkel inĀ  den helder... ze heeft nu contact met het bedrijf wat hem verstuurd heeft em hopelijk hebben die een oplossingĀ 


Dat hoop ik zeker ook. Hoor het graag.Ā 


@Bronja SchotĀ fijn dat je een update stuurt. Lang niet altijd wordt er na een vraag en mogelijke oplossingen meer gereageerd door de steller van de vraag.


Er is nu een mail gestuurd naar een Belgisch bedrijf die deze aanbiedingen verstuurt hopelijk is er snel een oplossing ... er is zowiezo contact geweest met gls en een klacht ingediendĀ 


Hopelijk snel opgelost.


Ik zie nog zo nergens melding voor een gratis tv, ik vermoed dat de actie ook niet vanuit ons is, maar meer vanuit Xiaomi. Want wanneer heeft ze het toestel gekocht? Heb je die informatie? Anders kan ze zelf beter even bellen met 0800-0402.Ā 

Dit was inderdaad een tijdelijke actie wanneer je een bepaald type xiaomi toestel kocht I.c.m. een abonnement.