Skip to main content

Goeie morgen ik heb een vraagje m’n zoon van 3 heb de stroom stekker 🔌 kapot gemaakt opzicht is dat niet erg maar het probleem is dat de stekker in de kast los zit nu en ik een nieuwe kastje nodig heb bent ik bang voor 

Ik neem aan dat je met “kastje” de tv-ontvanger bedoelt. Anders zou ik IKEA aanraden natuurlijk. :wink:

Als je nog een oude Motorola hebt dan kan je omruilen via kpn.com/omruilen.

Voor andere (merken) kun je bellen naar 0800-0402 ( € 0 p/min ), dat is het snelst.

Of je kunt het via een KPN moderator laten lopen. Of die hier, wegens de drukte, vandaag al komen…
Voor een moderator: vul even je forumprofiel in. Daarmee geef je toestemming dat ie in je administratie mag. En van daaruit ook een vervanging van tv-ontvanger kan doen.


😂😂😂😂😂 ja hij is leuk geweldig…..ik heb hem nu 1 jaar dus ik denk dat het een nieuwe model is 


@Daan473 Welkom hier! Dat was vast even schrikken toen je zoontje zo achter de tv vandaan kwam wandelen.
 

Bedankt voor het invullen van je gegevens, ik stuur een nieuwe ontvanger naar je toe. Als kabels/stekkers los zitten is er een kans op kortsluiting en dat moeten we niet hebben. 
Je ontvangt een sms/e-mail over de verzending. Ik laat de ontvanger leveren naar een PostNL punt, dit is immers gratis. Hebben jullie de pincode nog ergens in de mail staan om het kastje te activeren? Laat het maar weten anders genereer ik een nieuwe pincode voor jullie. 

Hoogvliet Supermarkt
      Hoofdstraat 104
      2235CK Valkenburg (ZH)


Zoo, wat een SUPERSNELLE service @Lisa !

Toppertje :grinning:

Oh ja, is het je enige ontvanger? Dan kun je vooralsnog kijken via bv je laptop ( tv.kpn.com ) of de app op je tablet / smartphone.

Voor het installeren van de nieuwe: houdt je ITV-abonneenummer en pincode vast bij de hand, Daan.

Je kunt deze gegevens ook opzoeken in je MijnKPN Account. Ik neem aan dat je je Thuis-abonnement daarin gekoppeld hebt staan.


Jazeker @PeterG. Ik heb net een boterham achter de kiezen, dus we kunnen er weer tegenaan. :rofl: Yes, dit is zijn enige ontvanger, dus goeie tips (over ITV en MijnKPN) Peter! Volgens mij komt het wel goed:grin:


Geweldig de humor ik hou er van bedankt voor de snelle hulp en opl


Reageer