Skip to main content

Hallo lezer,

Ons kastje besloot vanmiddag rond 13:00 dat het zichzelf opnieuw zou opstarten. 

Nu blijft het de hele tijd hangen op 20% bij het opstarten (af en toe loopt ie op naar 21, 22 of 23% om daarna weer terug te zakken naar 20%. Hij is software aan het downloaden, maar dat lukt hem overduidelijk niet.

Ik heb het kastje al eens van de stroom gehaald, een reset uitgevoerd en het modem opnieuw opgestart. Tot nu toe heeft niets geholpen en blijft hij vastlopen bij het 'software downloaden'.

Ik heb geen foutcode gekregen en de ontvanger laat zich niet meer met een afstandsbediening bedienen. Ook lukt het niet om de standby-knop te gebruiken voor het aan- en uitzetten. 

Ik ben benieuwd of hier een oplossing voor is of dat het tijd wordt voor een nieuw kastje/modem? 

Wij hebben de Experia Box v8.

Alvast bedankt.

Welk type TV ontvanger heb je in gebruik?


Hallo wjb,

 

Dank voor je bericht. Fijn dat je de moeite hebt genomen om te reageren.

Ik heb inmiddels via de chat contact gehad met een medewerker van KPN. Het kastje en de stroomtoevoer voor interactieve TV worden voor mij vervangen. Ik kan woensdag het pakketje ophalen bij mij in de buurt dus ik hoop dat we dan van het probleem af zijn. 

Het kastje was ook al ruim 5,5 jaar oud, dus hij heeft een mooie staat van dienst gehad :wink: