Skip to main content
Beantwoord

TV kastje defect

  • July 12, 2020
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Wij hebben 2 TV kastjes waarvan 1 defect. Een week geleden hierover gebeld en er zou een nieuwe toegestuurd worden. Deze zouden we de volgende dag ontvangen. We zijn nu een week verder en hebben nog niets ontvangen. 
We koppelen telkens het nog werkende kastje los om deze te gebruiken voor de locatie waar we TV willen kijken. Erg omslachtig dus.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @SenC2018. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog steeds geen nieuwe tv-ontvanger hebt gekregen Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice(0800 0402)? Ik hoor graag van je of het is gelukt. Wij kunnen jou natuurlijk ook verder helpen. :blush:

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 12, 2020

Dan is er iets mis gegaan ergens. Nog een keer bellen of chatten lijkt me het beste.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @SenC2018. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog steeds geen nieuwe tv-ontvanger hebt gekregen Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice(0800 0402)? Ik hoor graag van je of het is gelukt. Wij kunnen jou natuurlijk ook verder helpen. :blush:


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @SenC2018. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog steeds geen nieuwe tv-ontvanger hebt gekregen Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice(0800 0402)? Ik hoor graag van je of het is gelukt. Wij kunnen jou natuurlijk ook verder helpen. :blush:

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!