Skip to main content

Dag KPN medewerker,

Sinds eergisteren werkt het tv kastje niet meer. Ik heb van alles geprobeerd. Ik heb ook de stappen ondernomen die geadviseerd worden op de site en forum.

Wat kan ik nu nog doen?

Bij voorbaat dank.

Gegroet

Habiba

Hallo @Bent Elgarrat ,

Heb je toevallig nog een Motorola-ontvanger? 

Dan kun je .via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.

 

Heb je een andere ontvanger?

 

Dan kun je het beste contact opnemen met de helpdesk via 0800-0402 of de chat. 
 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Chat en telefoon zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 20.00 en op zaterdag tot 17.00.


Werkt het helemaal niet meer? Geen enkel teken van leven?


@Noordzee 

Dag Noordzee,

Die heb ik helaas niet. Dit is ons eerste jaar bij KPN. Wat nu?

 

@Nick83 

Dag Nick83,

R.I.P. :(

 


@Bent Elgarrat 

Dan maar bellen of (eventueel morgen) chatten met KPN. Check mijn eerdere reactie hierboven.  


Ander stopcontact geprobeerd andere netwerkkabel?
Misschien een raar tikkende geluid in de stroomadapter?
Ligt het aan de HDMi verkeerd kanaal? HDMI kapot?


Zit er aan de achterkant een schakelaar die u misschien geraakt heeft?


Er zit geen schakelaar op de achterkant van de 5202, @Nick83 . Want die ontvanger zal ie hebben als ie net een jaar abonnement heeft.

Brandt er wel het ledje op de stroomadapter, @Bent Elgarrat 


@PeterG 

Dag Peter,

Dat hele kastje gaat niet aan. Dus het licht op het kastje ook niet. Ik heb een ander stopcontact gebruikt, maar tevergeefs.

Toch bedankt allen voor jullie advies. Ik ga dadelijk contact opnemen met KPN.

Nog een fijne dag toegewenst.

 


Goedenavond @Bent Elgarrat! Fijn om te lezen dat er vanuit onze Community al met jou meegedacht is! Is het gelukt om contact met ons op te nemen en is er een omruilafspraak voor de TV ontvanger met jou gemaakt? We ontvangen graag nog een terugkoppeling van jou en lezen het wel, als je nog vragen hebt!