Skip to main content

Mijn tv kastje hapert elke keer ,moet het elke x weer opstarten.

Hallo @Joycehengstz ,

Wil je het volgende eens proberen?

1/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

2/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

 

3/ Zet de antenne zo hoog mogelijk en draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

Heb je jouw antenne buiten staan of is dat eventueel mogelijk?

Welk type antenne gebruik je? 

 


Nou kastje is nou v.a 23 mrt. 2015.Heb van alles al geprobeert.


Wat voor type "kastje" heb je dan? 


Het is een klein zwart kastje .achterop op staat model: HMB2260


OK, dat is geen Digitenne-ontvanger (je zit nu in het Digitenne-gedeelte), maar een ontvanger voor Interactieve TV. 

Vul dan jouw volledige forumprofiel, dan kan een moderator jou verder helpen. 


Als je 'm steeds weer opstart dan doe je dat door de schakelaar achterop te gebruiken neem ik aan. Zet ‘m minimaal 1 minuut uit daarmee, niet korter.

Evt. daarna nog software reset.

Oude menu: menu → instellingen → 2 X op gele knop; beide opties op ja; bewaren selecteren en ok knop.

Nieuwe menu: Frisse start.


Goedemiddag @Joycehengstz, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik heb het topic even naar het juiste board verplaatst, van net als Noordzee ging ik uit van Digitenne. Maar we zijn er inmiddels achter dat dat niet zo is. Heb je de reset van Peter al kunnen uitvoeren? Zo ja, heeft dit geholpen in jouw geval? Mocht het niet hebben geholpen dan kijk ik graag even met je mee. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en serienummer van de tv-ontvanger?

Ik hoor graag van je!


@Joycehengstz ik heb helaas niks meer van je gelezen in dit topic. Zijn de haperingen op je tv-ontvanger inmiddels verleden tijd of moeten we hier nog even op zoek naar een oplossing samen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!