Skip to main content

Afgelopen jaar heb ik meegedaan aan het testen van TV+.  In eerste instantie totaal niet tevreden maar sinds de laatste updates werkt het voor mij goed.

Vandaag een mail ontvangen van KPN dat ik het TV+ kastje moet terugsturen voor 31 augustus of ik moet mijn contract verlengen als ik TV+ wil houden. 
 

TV+ wil ik houden en daarvoor contact opgenomen met KPN. Verlengen is niet mogelijk omdat ik mijn huidige contact pas in november 2023 afloopt en mijn abonnement niet aangepast kan worden naar TV+ in plaats van interactieve TV.

Ook werd verteld dat TV+ vanaf 31 augustus niet meer werkt voor mijn abonnement.

Ben een bijna een jaar aan het testen en diverse vragenlijsten beantwoord wordt je op deze manier beloont…..

Er is al in de beginfase verteld dat we de ontvanger niet mochten houden dus dat is niks nieuws. In november kan je dan overstappen en krijg je em weer terug. De systemen kunnen geen uitzondering maken ben ik bang.


@jakobh 

Mocht je het nog niet gedaan hebben, vul dan je profiel gegevens van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater het voor je nakijken en wie weet is er toch nog iets mogelijk. 


De systemen kunnen geen uitzondering maken ben ik bang.

Maar dat deden ze in de testfase toch ook?

 


Ook hier deze mail gehad en wil hem ook houden..

Al eerder net na de testperiode eenzelfde mail gehad en er zou toen telefonisch contact met mij werden opgenomen,dit is niet gebeurd en ik nam aan dat het dan wel in orde was..

Verlengen van contract zoals aangeraden lukt niet, dus graag even mee  kijken KPN of ik deze ontvanger kan houden 😀


Hallo @albert2110 en @jakobh ,

Je kunt na afloop van jouw contractperiode via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract) en dan meteen vragen om een overstap naar KPN TV+. Dan krijg/hou je ook de nieuwe ontvanger. Ik weet niet of je jouw test-ontvanger mag houden of dat je een nieuwe ontvanger krijgt. Dat hoor je wel bij 0800-0402. In de meeste situaties ga je dan besparen op je kosten. Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 


Hallo @albert2110 en @jakobh ,

Je kunt na afloop van jouw contractperiode via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract) en dan meteen vragen om een overstap naar KPN TV+.

 

En dat is juist niet mogelijk omdat ik al een lopend contract heb tot medio november 2023. Nu verlengen is daarmee niet mogelijk en daardoor zou TV+ niet toegevoegd kunnen worden aan mijn abonnement

 


En dat is juist niet mogelijk omdat ik al een lopend contract heb tot medio november 2023.

Dus u kunt dat doen in november. Gewoon even een paar maandjes geduld hebben. November is het zo.


Hier soortgelijks. Contract verlengd in mei maar  TV+ staat niet vermeld in het contract. Bel je KPN, het wordt geregeld en je krijgt een bevestiging. Week later nog geen bevestiging nog een keer gebeld. Meneer u moet de box terugsturen dan breken we u contract open en sturen we een nieuwe box? Lekker duurzaam.

 

In de mail staat dit, dus ik wacht maar even af:

Ik heb mijn contract al verlengd en wil mijn TV+ Box graag houden. Wat moet ik doen?
Ook dan mag je deze e-mail als niet verzonden beschouwen. Veel plezier met je TV+ Box!