Skip to main content

Beste KPN,

 

Graag hulp, de interactive tv kastjes boven en beneden zijn langzaam en lopen heel vaak vast. Kan alleen resetten door uit en aan te zetten. 

Wifi is ook erg langzaam en soms boven geen verbinding. 

Modem vaker geresset.

 

Graag hulp want dit is niet te doen en betalen toch rond de 100eu per maand



Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Beste Martijn, 

 

De doos is ook het probleem niet. 

Antwoord KPN: naast het nieuwe kastje stuur ik ook meteen een retourdoos en retourlabel, zodat alles netjes terug kan.

Actie: stuur een kastje

Klant: haalt kastje op en denkt met retourdoos voor de oude.

Postnl: je krijgt het kastje niet mee omdat je niets retour geeft.

Klant: weer druk met deze soap. Moet eigen doos zoeken, inpakken en weer terug naar postnlpunt. Als het kastje, de nieuwe niet werkt, dan hebben we geen tv in huis.

Als ik dit vertel in de kroeg, krijg ik geen bier meer en bellen ze een taxi


Wat is het retouradres


Wat is het retouradres

KPN Serviceretourneren

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den rijn.


Moet ik mijn gegevens er bij zetten?


Moet ik mijn gegevens er bij zetten?

Je kan evt. een briefje met je klantnr en adres in de doos doen.


@Vikash: boven bijft het kastje vastlopen en beneen gaat het nu goed. Wat nu?


Wat goed om te lezen dat de nieuwe tv-ontvanger goed functioneert en het probleem beneden is verholpen. Ik heb dit aan de achterliggende afdeling doorgegeven en aangegeven dat de tv-ontvanger boven nog niet goed werkt. Ik verwacht dat ze deze ontvanger ook gaan omruilen. Ik heb voor de zekerheid alvast een (losse) retourdoos toegestuurd. :wink:


Even gewacht met antwoord  maar helaas.

 

1x met kpn aan de tel en men zag dat het signaal niet goed binnen kwam. Kastje aan de muur moest uitgezet worden en men moest op afstand resetten. Gedaan en het zou opgelost moeten zijn...maar helaas.

2x met kpn aan de tel en de digitale tv kastjes moesten uit, software update doen en het zou opgelost moeten zijn. Wederom gedaan echter helaas. Nu lopen ze nog steeds vast...1 a 2 x per dag. Vooral vanaf Videoland of Netflix terug naar normale tv.

 

Wat nu te doen? Weer bellen?

 

 

Ik heb precies het zelfde probleem is met mijn experia box HMB2260V2 naar videoland, maar in videoland en bij terug keer geregeld wanneer we het gebruiken