Skip to main content

Hier regelmatig het probleem dat de tv ontvanger vanzelf opnieuw opstart. Zeer vervelend. Al een harde reset gedaan en de software opnieuw geladen, heeft niet geholpen.

Nieuwste software probleem??

@KPN: graag snel een oplossing

  •  
  •  
  •  

Hier ook regelmatig het probleem dat de tv ontvanger vanzelf opnieuw opstart. Zeer vervelend. Al een harde reset gedaan en de software opnieuw geladen, heeft niet geholpen.

Nieuwste software probleem??

@KPN: graag snel een oplossing

*Admin: Post naar eigen topic verplaatst.


Misschien helpt het als je de software opnieuw installeert.

Zie hier. 

P.S.

Op het forum helpen klanten van KPN elkaar. 

Welke TV ontvanger van KPN heb je?

Ik hoor graag of het is gelukt. 


Dank voor je reaktie, Joop maar de software heb ik al 2 keer opnieuw geladen. Probleem blijft, vandaag maar eens de v10 herstart, kijken of dat het probleem oplost.

Ik heb overigens de arris 2952


Hoi @Frirri . Welkom op het forum.

Helaas zie ik het de afgelopen dagen vaker voorbij komen. Laten we even afwachten of die herstart van de experiabox voor een oplossing zorgt.

Zo niet, laat het weten.


Ook ik heb de laatste weken dat mijn decoder opnieuw opstart? Heb Ook al een nieuw exemplaar ontvangen echter ook deze start regelmatig opnieuw op? Hiervoor nooit problemen gehad.

Software probleem misschien?


@MarioReitsma : De techneuten zitten er nu bovenop. Bij jou heeft een omruil dus niet geholpen?

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

@Frirri  Hoe is het nu bij jou?


@erwin, nog geen restart gehad maar dat gebeurde ook niet iedere dag. Moet het dus nog even aankijken.


@MarioReitsma : Hoe is het nu bij jou? Ik wil je graag in contact brengen met een expert op dit gebied. (mocht het probleem nog steeds bestaan)


@Frirri : So far, so good. Mocht het toch weer gebeuren, laat het weten.


Vanochtend was het weer zover, tv decoder startte weer uit zichzelf op.

Probleem blijft dus.....


Hoi @Frirri . Erg irritant dat het blijft gebeuren. Volgens mijn administratie heb jij meerdere tuners in huis. Gebeurt het bij die andere ontvangers ook?

Zo niet, is het mogelijk om de ontvangers onderling even om te ruilen? Op die manier kan ik beoordelen of een omruil van de tuner zin heeft.