Skip to main content

Ik heb een week geleden nieuw tv kastje gekregen en aangesloten, maar heb nu 2x  bij het opstarten een blauwe pop-up met tekst foutmelding 570. Het gaat weg als ik op ok druk, maar het klopt natuurlijk niet….. afwachten of moet ik iets ondernemen? Groet.

Hoi @Simplicity. Wat vervelend dat je deze foutcode te zien krijgt. Ik wil je vragen om de stappen op onze servicepagina eens te doorlopen. Wellicht verhelpt dat het probleem al. Als dat niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!


Hallo. Dank voor je suggestie, maar hoe kan mijn ontvanger nou een verkeerd IP adres krijgen? Wordt er dan “ingebroken “ ofzo?


Er wordt niet ingebroken. Het kan verschillende oorzaken hebben. Wat heb je allemaal aangesloten op jouw ExperiaBox? Wellicht een switch of een apparaat? 


Hallo …...Op de experiabox  v10-A is het tv kastje aangesloten voor 1 tv. Aan de tv is een Geneva aangesloten voor het geluid. Verder niets.

 


Wat vreemd dat je dan deze foutcode te zien krijgt. Ik heb dit intern doorgezet naar een achterliggende afdeling. Mijn collega's gaan dit verder uitzoeken en nemen contact met jou op als dat nodig is. Laat je mij weten hoe het afloopt?