Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb glasvezel van KPN met 2 tv kastjes.

Ik heb geen 4k tv abonnement maar wel een Netflix abonnement met 4k.

Nu kan ik met de huidige kastjes geen 4k Netflix kijken.

Kan ik de tv kastjes omruilen voor de versies naar 4k zodat ik Netflix in 4k kan kijken?

Alvast bedankt.

Ha,zeer toevallig iemand met dezelfde vraag.

Je kan soms ook de Netflix app op de smart tv gebruiken.Scheelt weer 2,50 per maand.


Dat is geen optie in dit geval.

Als ik alleen ontvangers wil die 4k zijn maar geen 4k abonnement voor tv moet ik toch 2,50 per maand per tv kastje meer betalen?


 

Als ik alleen ontvangers wil die 4k zijn maar geen 4k abonnement voor tv moet ik toch 2,50 per maand per tv kastje meer betalen?

Ja,2,50 extra.Maar ongeacht hoeveel ontvangers je hebt blijft het 2,50.


Ah oke dank je wel.

Is het ook mogelijk om dingen kastjes te kopen ipv die van KPN te gebruiken en deze in te leveren?

Liefst dan met korting op het abonnement.


Hallo @slingshot ,

Deze vraag wordt inderdaad regelmatig gesteld. 
 
Je kunt Netflix wellicht rechtstreeks kijken via een app op jouw TV. 
 

Wil je dat via KPN kijken, dan heb je de speciale 4K-ontvanger nodig. 
 

Nadeel : Je moet verplicht over op KPN Hussel met daarbij voor 2,50 per maand het aanvullende 4K-pakket. 
 

Voordelen: 

Mooie ontvanger met Bluetooth.

Drie extra zenders in 4K en ESPN in een betere kwaliteit. 
Netflix ook in 4K kijken via jouw ontvanger mits je het juiste Netflix-abonnement hebt. 
4K films in On Demand. 
 

Hoe regel je het 4K-pakket?

Bel morgen vanaf 8.00 met 0800-0402 of gebruik de chat. 
 

En nee, KPN verhuurt alleen die ontvangers. Je kunt niet zelf zo’n ontvanger kopen. Ook niet op bv Marktplaats. KPN werkt dan niet mee aan een activatie van zo’n ontvanger. 
 

En heb je ook een mobiel abonnement bij KPN? Dan kom je mogelijk in aanmerking voor 5 euro entertainmentkorting voor Netflix als je die korting nog niet ergens anders voor gebruikt. 


 

Is het ook mogelijk om dingen kastjes te kopen ipv die van KPN te gebruiken en deze in te leveren?

Met korting kan niet,maar je kan ze op marktplaats kopen . Echter mag dit eigenlijk niet.


Dank je wel voor het antwoord.

Waar kan ik meer informatie vinden over de ontvanger?

Ik vraag me af wat ik er bijvoorbeeld aan heb dat er Bluetooth op zit?


 

Ik vraag me af wat ik er bijvoorbeeld aan heb dat er Bluetooth op zit?

Uit het zicht zetten kan dan.

 


Dank je wel voor het antwoord.

Waar kan ik meer informatie vinden over de ontvanger?

Ik vraag me af wat ik er bijvoorbeeld aan heb dat er Bluetooth op zit?

Er zijn zat mensen die alleen al voor de Bluetoothfunctie het 4K-pakket nemen. Dan zetten ze de ontvanger ergens in een kastje. 


Dank je wel voor het antwoord.

Waar kan ik meer informatie vinden over de ontvanger?

Ik vraag me af wat ik er bijvoorbeeld aan heb dat er Bluetooth op zit?

Er zijn zat mensen die alleen al voor de Bluetoothfunctie het 4K-pakket nemen. Dan zetten ze de ontvanger ergens in een kastje. 

Want dan heb je geen kabel meer nodig naar de tv?


Jawel, het gaat om de afstandsbediening naar de ontvanger toe. De kabel tussen TV en ontvanger blijft nodig.,


Ah oke helder dank je wel.


@Noordzee  

Ik kan niet vinden hoe ik 4k in mijn abonnement kan zaten via mijn KPN. Kan dat niet via mijn KPN?


@slingshot

Vaak lukt dat niet via Mijn KPN. 
 

In die situatie dan morgen vanaf 8.00 even bellen met 0800-0402 of de chat gebruiken. 


@Noordzee  

Ik kan niet vinden hoe ik 4k in mijn abonnement kan zaten via mijn KPN. Kan dat niet via mijn KPN?

Dat moet via de telefoon. Morgen dus, vandaag is KPN alleen beschikbaar voor storingen.


@slingshot

Vaak lukt dat niet via Mijn KPN. 
 

In die situatie dan morgen vanaf 8.00 even bellen met 0800-0402 of de chat gebruiken. 

0800-0402:wink:


Ja, had ik al gezien en aangepast. 😉


Dank u allen


Graag gedaan @slingshot :thumbsup: