Skip to main content
Beantwoord

tv kijken hapert in beeld en geluid

• October 17, 2020
  • 10 reacties
  • 161 keer bekeken

Jeelmaat
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

tv hapert in beeld en geluid ontvanger nieuwe software geladen en 2 keer modem gereset. p.s ook op de tweede ontvanger sinds dat we Netflix hebben diversen keren tv uitgevallen en uitzichzelf weer op gestart heel frusteerend.

en nu ?

Beste antwoord door Jan van KPN

Er is op dit moment een verstoring in het gebruik van bepaalde itv diensten. Ik begrijp dat dit meer dan vervelend is, helemaal gezien de reeds gemelde problemen vanuit het nieuwe itv menu. We werken er hard aan om het op te lossen. Zodra ik meer informatie heb, laat ik het weten! Uiteraard excuses voor het ervaren ongemak.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

wjb
Wijsgeer
  • October 17, 2020

Hoe zijn die TV ontvangers op de Experia Box aangesloten?

Rechtstreeks of via een "draadloze" verbindingsset en/of een switch?

Van welk merk en type is/zijn die dan?

Jeelmaat
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 17, 2020

Hallo rechtstreeks aangesloten al jaren nooit problemen gehad..sinds activeren Netflix

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 25, 2020

Goedemiddag @Jeelmaat en welkom hier op het KPN forum :)

Goed dat je dit probleem kenbaar maakt en we gaan er alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen. Zou je voor mij je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier er eens bij pakken en vanuit daar kijk ik graag verder! 

Jeelmaat
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 25, 2020

Gisteren ook weer een her start gehad …..pff

Jeelmaat
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 25, 2020

Er is wel onderhoud geweest in de regio…..door kpn!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 26, 2020

Dankjewel voor het invullen van je profiel @Jeelmaat. Ik zie dat er inderdaad onlangs onderhoud is uitgevoerd en het kan geen kwaad om na onderhoud de Experia Box eens te herstarten (stroom er af voor 10 seconden), heb je dat onlangs nog gedaan?

Jeelmaat
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 26, 2020

Ga ik morgen avond doen.

ook weer iets raars heleavond gekeken op kpn kastje gaf geen zender nummer aan en ik keek live.

nu zie ik wel weer een nummer op kastje.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 27, 2020

Er is op dit moment een verstoring in het gebruik van bepaalde itv diensten. Ik begrijp dat dit meer dan vervelend is, helemaal gezien de reeds gemelde problemen vanuit het nieuwe itv menu. We werken er hard aan om het op te lossen. Zodra ik meer informatie heb, laat ik het weten! Uiteraard excuses voor het ervaren ongemak.

Jeelmaat
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 27, 2020

Heden avond reset gedaan op experia box en tv ontvanger nieuwe software geladen op de tv ontvanger Arris Vip 2952 ben benieuwd.….groet

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 28, 2020

Mochten de problemen onverhoopt terugkeren, laat je me dit dan weten @Jeelmaat ? In ieder geval bedankt voor de terugkoppeling!