Skip to main content

tv hapert in beeld en geluid ontvanger nieuwe software geladen en 2 keer modem gereset. p.s ook op de tweede ontvanger sinds dat we Netflix hebben diversen keren tv uitgevallen en uitzichzelf weer op gestart heel frusteerend.

en nu ?

Hoe zijn die TV ontvangers op de Experia Box aangesloten?

Rechtstreeks of via een "draadloze" verbindingsset en/of een switch?

Van welk merk en type is/zijn die dan?


Hallo rechtstreeks aangesloten al jaren nooit problemen gehad..sinds activeren Netflix


Goedemiddag @Jeelmaat en welkom hier op het KPN forum :)

 

Goed dat je dit probleem kenbaar maakt en we gaan er alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen. Zou je voor mij je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier er eens bij pakken en vanuit daar kijk ik graag verder! 


Gisteren ook weer een her start gehad …..pff


Er is wel onderhoud geweest in de regio…..door kpn!


Dankjewel voor het invullen van je profiel @Jeelmaat. Ik zie dat er inderdaad onlangs onderhoud is uitgevoerd en het kan geen kwaad om na onderhoud de Experia Box eens te herstarten (stroom er af voor 10 seconden), heb je dat onlangs nog gedaan?


Ga ik morgen avond doen.

ook weer iets raars heleavond gekeken op kpn kastje gaf geen zender nummer aan en ik keek live.

nu zie ik wel weer een nummer op kastje.


Er is op dit moment een verstoring in het gebruik van bepaalde itv diensten. Ik begrijp dat dit meer dan vervelend is, helemaal gezien de reeds gemelde problemen vanuit het nieuwe itv menu. We werken er hard aan om het op te lossen. Zodra ik meer informatie heb, laat ik het weten! Uiteraard excuses voor het ervaren ongemak.


Heden avond reset gedaan op experia box en tv ontvanger nieuwe software geladen op de tv ontvanger Arris Vip 2952 ben benieuwd.….groet


Mochten de problemen onverhoopt terugkeren, laat je me dit dan weten @Jeelmaat ? In ieder geval bedankt voor de terugkoppeling!


Reageer